Imago Ogilvy ima najviše nagrada sa SoMo Borca! Odličan rezultat hrvatske agencije na regionalnom festivalu.

Na jubilarnom 10. SoMo Borcu, festivalu koji nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji, agencija Imago Ogilvy iz Zagreba se okitila sa 7 SoMo kipića.

Nagrade su osvojili u gotovo svim kategorijama u kojima su se prijavili, a evo popisa onih koje su odnijeli:

CM GODINE

Imago Ogilvy, He-Lena

SOMO GROWTH

Imago Ogilvy i Studenac, projekt: GUC GUC (Studena)

DIGITALNA AKTIVACIJA

Imago Ogilvy i Pipi, projekt: Pipi guza – glavni dobitnik

SOMO SOCIAL

Imago Ogilvy i Pipi Pipi Beverages, projekt: Always on i #bolimepipi – glavni dobitnik

SOMO CONTENT

Imago Ogilvy i Marodi, projekt: Priče z vrha! – glavni dobitnik

Imago Ogilvy i Studenac, projekt: GUC GUC (Studena)

DIGITALNI MIX

Imago Ogilvy i Studenac, projekt: GUC GUC (Studena) – glavni dobitnik

Zadovoljstvo postignutim rezultatima, ali i entuzijazam za rad u digitalnim kanalima vidljivo je i u izjavama koje su nam dali sami kreativci iz agencije:

Darko Bosnar, kreativni direktor Imago Ogilvyja:

Velika je čast biti najnagrađivanija agencija ovogodišnjeg SoMo Borca. Ovo natjecanje pratimo od samog početka i s velikim uzbuđenjem svake godine pripremamo radove za ovu najvažniju digitalnu nagradu u regiji. Ono što me jako veseli je vidljiva razlika u kvaliteti koja se svake godine poboljšava i podiže ljestvicu. Konkurencija je sve veća, nagrade su sve teže osvojive, ali samim time i osvojena nagrada puno više vrijedi. Osobno sam oduševljen energijom koju sam osjetio kod prisutnih na dodjeli. Ne samo da se to osjetilo kod ljudi iz agencija, već i kod mnogobrojnih prisutnih oglašivača. Veliki bravo za tim koji stoji iza organizacije SoMo Borca, bravo za sve nagrađene i bravo za sve one koji ove godine nisu uspjeli doći do odličja, ali su već mislima u novim projektima s kojim će se predstaviti sljedeće godine.

Nela Fegić Moguljak, Imagov Head of Digital i članica ovogodišnjeg žirija:

Iz perspektive osobe koja je imala priliku biti s obje strane ovog natjecanja – i u žiriju, ali i kao prijavitelj, mogu reći samo riječi pohvale i organizaciji SoMo Borca, i moru prijavljenih projekata iz cijele regije, ali i žiriju, koji je sve te silne prijave kritički sagledao. Veseli me vidjeti kako se iz godine u godinu diže ljestvica kvalitete radova iz cijele regije. I naravno, jedan veliki shoutout svim Imagovcima, koji su pokazali što se sve može, kad se male ruke slože.

Brigita Krog, Digital Marketing Specialistica:

Digitalija se na našem području sve više razvija, što pokazuje i količina prijava na SoMo Borac, a i klijenti su svjesni koliko je digital first pristup bitan za brend. Kampanje se više ne tretiraju “popratit ćemo ovo objavom na Facebooku” već se specifično prilagođavaju svakom digitalnom kanalu; od vizualnog izričaja, formata i stila komunikacije. Ove su nagrade rezultat timskog rada, u kojem svaki član tima ima ključnu ulogu te sa svojim znanjem i iskustvom daje doprinos projektu na kojem se radi.

He-Lena, CM dvojac koji je ove godine odnio mali SoMo Borac kipić:

Nerealan je osjećaj znati da smo prije manje od 2 godine došle u Imago bez ikakvog iskustva, a sad radimo na projektima koji osvajaju nagrade. Mali SoMo borac za CM-a godine nam je velika motivacija za još veće uspjehe u budućnosti.