Ivana Žulj vratila se u UM Zagreb i preuzela funkciju Strategy Managera

Nakon što je prije devet mjeseci napustila funkciju Account Directora u agenciji UM Zagreb i pojačala redove agencije Dentsu Aegis Network, Ivana Žulj vratila se u UM.

U jednoj od najjačih medijskih agencija u Hrvatskoj, dobitnici Effie Grand Prix nagrade tri godine zaredom, ovog puta preuzima poziciju Strategy Managera.

“Razumijevanje potreba brendova i poznavanje tržišta kako bi se ponudilo najbolje medijsko rješenje uvijek je bio i ostao konačni cilj. No, s novom pozicijom, moja uloga u toj priči se mijenja. Kao dio UM strateškog tima imam priliku i izazov sudjelovati u postavljanju smjera prema kojem će se pričati medijska priča, kako postojećih tako i budućih klijenata agencije”, izjavila je Ivana te nastavila:

“Naša agencija s pravom se ponosi medijskim alatima koje je razvila i lokalizirala, a čija implementacija postaje i moja odgovornost. Koristeći ove alate, u kombinaciji s dostupnim tržišnim alatima i relevantnim medijskim znanjem, nadam se kvalitativno i kvantitativno doprinijeti poslovanju agencije.

Najčešće nam klijenti daju izazov da budemo proaktivniji i kreativniji. Ovo su kvalitete za koje često u medijskim agencijama nema vremena, a to i je najveći izazov – osigurati da moj rad unutar strateškog tima doprinosi takvom pristupu klijentima, a time i takvoj percepciji i poslovanju, već medijski efikasne, agencije”, zaključuje.

U jugoistočnoj Europi, agencija UM dio je I&F McCann Grupe s agencijama na tržištima u Srbiji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji. UM svjetska mreža, kao dio kompanije IPG Mediabrands, djeluje u više od 100 zemalja i zapošljava više od 4 800 ljudi.