Kako odabrati agenciju za odnose s javnošću?

Prilikom provođenja pozivnih natječaja za agencije za odnose s javnošću, HURA preporučuje korištenje "Smjernica za uspješnu provedbu natječaja". 

Natječaji su put prema učinkovitijim komunikacijskim rješenjima, harmoničnijim ili konstruktivnijim radnim odnosima, a ponekad su i financijski isplativiji. U slučajevima kada javna nabava nije obavezna preporučujemo korištenje smjernica HURA-e za provedbu natječaja i odabir agencije koje se oslanjaju na međunarodnu praksu koja je usuglašena među tvrtkama klijentima u sklopu Svjetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i agencijama u sklopu Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Smjernice za uspješnu provedbu natječaja razvijene su radi poboljšanja natječajnog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge tvrtkama klijentima i svim tržišnim komunikatorima.

Kad je riječ o odabiru agencija za odnose s javnošću putem javne nabave, za tijela državne uprave i tvrtke u pretežito državnom vlasništvu, Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) kao vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj zalaže se za jasno postavljanje kriterija i načina vrednovanja pristiglih ponuda kako bi čitav proces javne nabave bio transparentan za dobrobit struke odnosa s javnošću, ali i naručitelja te širu javnost.

Smjernice za uspješnu provedbu natječaja i odabir agencija dostupne su za besplatni download na linku: www.hura.hr/dobra-praksa/preporuke-za-provedbu-natjecaja/, a svi zainteresirani mogu zatražiti da im se besplatni primjerak dostavi na adresu o trošku HURA-e.