Kako se B&Ž&G plasirao na nogometnom prvenstvu

Za vrijeme nogometnog ludila u povodu Svjetskog prvenstva u Rusiji, agencija Bruketa&Žinić&Grey kreirala je tri kampanje u suradnji s Cromarisom, Karlovačkim pivom i Vipnetom.

Cromaris

Cromaris ribe najkvalitetnije su i najsvježije ribe iz uzgoja. No kako potrošači to mogu prepoznati? Treba pitati najveće stručnjake – ekipu iz morskih dubina. Cromaris zato u svojim oglasima donosi isječke iz života morskih životinja koje znaju ribu i koje zato biraju Cromaris, a poseban je video, kojeg ovdje možete vidjeti, kreiran u povodu nogometnog prvenstva. Ostale videe koje je agencija Bruketa&Žinić&Grey kreirala u suradnji s Ivanom Šarićem možete pogledati ovdje.

Karlovačko pivo

U Heinekenu Hrvatska su se poveli onom “važnija su djela od riječi” pa su u povodu Svjetskog nogometnog prvenstva, umjesto ulaganja u skupu reklamnu kampanju, odlučili uložiti u bolju cijenu Karlovačkog piva. Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief, “napravite jeftiniju kampanju”, pa se njezin tim poigrao idejom kako se sve može uštedjeti na nogometno-pivskoj reklami i upravo to prikazao u oglasima. Kampanja se sastoji od 15 video oglasa za televiziju i društvene medije, a ostale videe možete pogledati ovdje.

Vipnet

U suradnji s Vipnetom, B&Ž&G je lansirao prigodnu kampanju u kojoj Vipnet nudi svoj Trio paket  – internet, TV i telefon. Inspiracija je bio navedeni Trio paket usluga koji nudi sve što je potrebno za znalačko praćenje utakmica poput pravog sportskog komentatora. U televizijskom je oglasu u glavnoj ulozi sportski komentator Saša Sušec, a na vanjskim je oglasima u prvi plan stavljen izbor mnogima poznatih komentara nogometnih obožavatelja. Za digital je iskorišten format Facebook prijenosa uživo tako što su za vrijeme utakmica poznata TV lica i radijski glasovi na Vipovoj Facebook stranici, umjesto standardnog komentiranja TV prijenosa utakmice, uživo prenosili atmosferu s društvenih mreža.