Kampanja HURA-e #jedvacekam dosegla milijun kuna medijske vrijednosti i pokazala snagu kreativnosti

Cilj kampanje #jedvacekam bio je naglasiti brigu za gospodarstvenike te potaknuti sve da se okrenu budućnosti i pozitivnom razmišljanju. Dva mjeseca kasnije kampanja medijske vrijednosti od preko milijun kuna, s više od 800 objava i skoro 200.000 pogleda, dokazala je da kreativnost ima ogroman potencijal za postizanje stvarnih promjena.

Prije dva mjeseca kampanja HURA-e #jedvacekam preplavila je svijet društvenih mreža i oglašivački prostor. Ova je akcija proizašla iz ideje da kreativnost može biti okidač pozitivne svijesti za boljitak svih nas tijekom neizvjesnoga razdoblja pandemije, a posebice u gospodarskom smislu. Više od 800 objava, gotovo 200.000 pogleda i više od milijun kuna medijske vrijednosti kasnije – pokrenuta je priča o kreativnosti sa sjajnim rezultatima.

Cilj je kampanje bio da se svi zainteresirani uključe, osmisle i na društvenim mrežama podijele svoje domišljate kreativne poruke na www.jedvacekam.hr, u isto vrijeme dajući podršku svojim omiljenim lokalnim brendovima, gospodarstvenicima, obrtnicima, ugostiteljima, umjetnicima, ustanovama, inovatorima i svim pojedincima koji nam svima u svakodnevici toliko znače. Brojni su pojedinci, odlučivši dati podršku drugima i okušati se u kreativnom procesu, postali dio velikoga vala pozitivne energije.

Međutim, priča je stvaran odjek dobila zahvaljujući brojnim medijima – HRT, RTL, Klasik TV, N1, Tportal, 24sata, Lider, Journal.hr, She.hr, Profitiraj.hr, Laganini, Radio grupa, Yammat, Go2Digital i niz drugih – koji su, surađujući s nama, osigurali da lokalni brendovi dobiju neprocjenjiv medijski prostor. Tako su domaći lokalni brendovi, koji ga inače ne mogu osigurati, bili viđeni na nacionalnim televizijama, digitalnim oglasnim prostorima, bannerima, tiskovinama, društvenim mrežama i slušani na radiju, a sve to upravo u vrijeme kada im je to bilo najpotrebnije.

Brojne su poznate osobe također ostavile svoj trag sudjelovanjem u akciji – Ida Prester, Ecija Ojdanić, Janko Popović Volarić, Jasna i Ivana Nanut, David Skoko, Šemso iz Brkova, Nika Turković, Dražen Oreščanin, Mrle i Ivanka Mazurkijević, Davor Bruketa, Antonija Mandić i Ana Stunić samo su neke od ličnosti koje su smišljale #jedvacekam kreativne poruke.

Pravi značaj kampanje najbolje su iskusili oni na koje su se poruke odnosile, a uz brojne poruke zahvalnih i željnih korisnika, prenosimo i neke od dojmova lokalnih brendova.

Kao što svi znamo, ljudi često ne cijene domaće brendove. Kampanja je i više nego dobrodošla da pripomogne lokalnim tvrtkama da dođu do izražaja, ali i vide da ih se cijeni. Zato vam najljepša hvala na podršci, poručili su iz Mitopeje, izdavačke kuće iz Zagreba koja književne naslove nadahnute mitom prevedi sa znanjem, pomno i predano, pritom izrađujući luksuzna izdanja koja cijene svi istinski knjigoljupci.

Ideja #jedvacekam je savršeno jednostavan i pristupačan način da nam naši klijenti pokažu koliko im značimo. To nam daje dodatnu snagu i motivaciju da budemo i dalje svakim danom sve bolje! ☺️, poručili su iz Severita Studia, frizersko-kozmetičkog salona u zagrebačkoj Dubravi.

Sugar Ants tim je apsolutno oduševljen kreativnom idejom ove kampanje i načinom na koji se uspjela plasirati u tako veliki broj medija. Kratki, jasni i šareni vizuali pokazali su se kao pun pogodak oko promocije raznih brendova pa tako i našeg. Svaka čast ekipa i veliko hvala 😊, stiglo je od Sugar Antsa, streetwear brenda iz Vinkovaca koji dostavljaju diljem Hrvatske, a svojim proizvodima promiču prava životinja.

Cijela je kampanja postala svojevrsni pokret kreativnosti zahvaljujući svima uključenima te su svi zajedno (jedva) dočekali trenutak kada su najljepše rutine opet postale dio svakodnevice. A kada je cijela Hrvatska dobila priliku postati kreativnom agencijom, moglo se uočiti koliku moć ima kreativnost u postizanju stvarnih promjena – cilj kampanje je nadmašen, značaj se broji u tisućama i milijunima, a podrška je zaista bila neprocjenjiva!

Zahvaljujemo svima koji su se uključili – od idejnih začetnika projekta do pojedinaca koji su kreirali sadržaj na www.jedvacekam.com i dijelili ga na društvenim mrežama, renomiranim hrvatskim redateljima Vinku Brešanu, Hrvoju Hribaru i Goranu Vitezu koji su dali isječke svojih filmova na korištenje kampanji i medijima koji su podržali male obrtnike te cijeloj priči dali neizmjeran značaj. A posebna zahvala upućena je svima onima koje krizna situacija nije spriječila da i dalje djeluju – i kvalitetom svoga rada obogaćuju naše živote.