Mala agencija iz Vižinade kući nosi čak tri lava s BalCannesa, a titulom najbolje agencije u regiji okrunjen beogradski McCann

Najbolja agencija BalCannesa 2019. je McCann Beograd, a najboljim je projektom u cijeloj regiji proglašen Art Directed by Nature Studija Sonde, koji je nakon Cannesa očarao regionalni žiri te je ove godine bogatiji za tri lavovske statue s BalCannesa.

Najboljim projektima regije uručene su posebne nagrade na ovogodišnjoj reviji BalCannes održanoj u sklopu dvanaestog Weekend Media Festivala, koji je ponovno okupio pet tisuća stručnjaka za medije i tržišne komunikacije u Rovinju.

Foto: Borna Filić/PIXSELL 

Projekte je odabralo čak dvadeset stručnjaka iz redova klijenata, agencija i medija, koji su se tom prigodom iz cijele regije okupili na žiriranju u Sarajevu, gdje je domaćin bio dugogodišnji partner i prijatelj BalCannesa Media Marketing. I ove su godine natjecatelji imali priliku saznati kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.

Foto: Borna Filić/PIXSELL 

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija McCann Beograd. Projekt Art Directed by Nature Studija Sonde proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a pritom je ponio i titulu najboljeg projekta po žiriju predstavnika agencija te titulu najboljeg inozemnog projekta! Žiri klijenata najboljim je proglasio projekt Boranka agencije Imago Ogilvy. Nagrada žirija novinara pripala je projektu Minus 33% agencije BPCS, koja se ove godine prvi put natjecala na BalCannesu. Najbolji je regionalni projekt Jana. Duboko iznad svih agencije Saatchi&Saatchi Croatia.

Foto: Borna Filić/PIXSELL 

Nije tajna da BalCannes okuplja izvrsne projekte iz cijele regije koji su često rezultat izvanrednih priča. Zbog toga je BalCannes ove godine odlučio nagraditi smjelost na tržištu i davanje kreativne slobode agenciji te uručiti još jednoga lava – nagradu za hrabrost klijenta! Nagrada je dodijeljena projektu Coca-Cola Love is always the right way! agencije McCann Skopje i klijenta The Coca-Cola Company.

Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e i BalCannesa izjavila je: Hrabrost klijenata, smjelost, strpljivost i odvažnost u komunikaciji želimo nagraditi i zbog toga smo rado podržali prijedlog žirija za dodjeljivanjem dodatne nagrade. Nadamo se da će se i drugi ovime inspirirati te pozitivno iskoristiti činjenicu da industrija tržišnog komuniciranja ima veliku moć u formiranju stavova opće javnosti“.

Foto: Borna Filić/PIXSELL 

Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa bit će objavljeni na stranicama BalCannes Yellow Pages, online bazi reklamnih agencija koja tijekom cijele godine služi kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima. Najboljih 25 projekata regije, navedenih u nastavku, moći će se pronaći i u novom izdanju Kreativnog portfolija.

Organizatori BalCannesa su Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival.

Foto: Borna Filić/PIXSELL 

Najbolji projekti BalCannesa 2019. abecednim poretkom su:

  1. #StayClean – McCann Beograd
  2. A1 Lappsus – Bruketa&Žinić&Grey
  3. Art directed by nature – Studio Sonda
  4. Beba bira gde – McCann Beograd
  5. Boranka – Imago Ogilvy
  6. Coca-Cola Love is always the right way! – McCann Skopje
  7. EVN Online – Publicis Skopje
  8. Good Night, Intolerance! – Grey Ljubljana
  9. Insta Literary Stories Between the Lines – Grey Ljubljana
  10. Jana. Duboko iznad svih. – Saatchi&Saatchi Croatia
  11. Lavovske priče – Ovation BBDO
  12. Minus 33% – BPCS
  13. Ne odričem se – McCann Beograd
  14. Ostajemo di smo – BBDO Zagreb
  15. Prilika života – Señor
  16. Sjetan Božić – Señor
  17. Spomenik neisklesanom tijelu – Imago Ogilvy
  18. The Milk Books – Futura DDB
  19. The Theatre Interpreter – Grey Ljubljana
  20. The Voice Of The Lake – Saatchi&Saatchi Skopje
  21. Untouched by Light – Bruketa&Žinić&Grey
  22. Veliki hrvatski naivci – Señor
  23. Vip Mame – Leo Burnett Belgrade
  24. Words have weight – IDEA Plus Communications Skopje
  25. Žuja za tate 2 – BBDO Zagreb.