Mala agencija iz Vižinade kući nosi čak tri lava s BalCannesa, a titulom najbolje agencije u regiji okrunjen beogradski McCann
Najbolja agencija BalCannesa 2019. je McCann Beograd, a najboljim je projektom u cijeloj regiji proglašen Art Directed by Nature Studija Sonde, koji je nakon Cannesa očarao regionalni žiri te je ove godine bogatiji za tri lavovske statue s BalCannesa.
Najboljim projektima regije uručene su posebne nagrade na ovogodišnjoj reviji BalCannes održanoj u sklopu dvanaestog Weekend Media Festivala, koji je ponovno okupio pet tisuća stručnjaka za medije i tržišne komunikacije u Rovinju.
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Projekte je odabralo čak dvadeset stručnjaka iz redova klijenata, agencija i medija, koji su se tom prigodom iz cijele regije okupili na žiriranju u Sarajevu, gdje je domaćin bio dugogodišnji partner i prijatelj BalCannesa Media Marketing. I ove su godine natjecatelji imali priliku saznati kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svom izboru.
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija McCann Beograd. Projekt Art Directed by Nature Studija Sonde proglašen je najboljim projektom BalCannesa, a pritom je ponio i titulu najboljeg projekta po žiriju predstavnika agencija te titulu najboljeg inozemnog projekta! Žiri klijenata najboljim je proglasio projekt Boranka agencije Imago Ogilvy. Nagrada žirija novinara pripala je projektu Minus 33% agencije BPCS, koja se ove godine prvi put natjecala na BalCannesu. Najbolji je regionalni projekt Jana. Duboko iznad svih agencije Saatchi&Saatchi Croatia.
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Nije tajna da BalCannes okuplja izvrsne projekte iz cijele regije koji su često rezultat izvanrednih priča. Zbog toga je BalCannes ove godine odlučio nagraditi smjelost na tržištu i davanje kreativne slobode agenciji te uručiti još jednoga lava – nagradu za hrabrost klijenta! Nagrada je dodijeljena projektu Coca-Cola Love is always the right way! agencije McCann Skopje i klijenta The Coca-Cola Company.
Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e i BalCannesa izjavila je: „Hrabrost klijenata, smjelost, strpljivost i odvažnost u komunikaciji želimo nagraditi i zbog toga smo rado podržali prijedlog žirija za dodjeljivanjem dodatne nagrade. Nadamo se da će se i drugi ovime inspirirati te pozitivno iskoristiti činjenicu da industrija tržišnog komuniciranja ima veliku moć u formiranju stavova opće javnosti“.
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Za sve koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannesa bit će objavljeni na stranicama BalCannes Yellow Pages, online bazi reklamnih agencija koja tijekom cijele godine služi kao koristan alat oglašivačima koji su u potrazi za novim poslovnim partnerima. Najboljih 25 projekata regije, navedenih u nastavku, moći će se pronaći i u novom izdanju Kreativnog portfolija.
Organizatori BalCannesa su Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival.
Foto: Borna Filić/PIXSELL
Najbolji projekti BalCannesa 2019. abecednim poretkom su:
- #StayClean – McCann Beograd
- A1 Lappsus – Bruketa&Žinić&Grey
- Art directed by nature – Studio Sonda
- Beba bira gde – McCann Beograd
- Boranka – Imago Ogilvy
- Coca-Cola Love is always the right way! – McCann Skopje
- EVN Online – Publicis Skopje
- Good Night, Intolerance! – Grey Ljubljana
- Insta Literary Stories Between the Lines – Grey Ljubljana
- Jana. Duboko iznad svih. – Saatchi&Saatchi Croatia
- Lavovske priče – Ovation BBDO
- Minus 33% – BPCS
- Ne odričem se – McCann Beograd
- Ostajemo di smo – BBDO Zagreb
- Prilika života – Señor
- Sjetan Božić – Señor
- Spomenik neisklesanom tijelu – Imago Ogilvy
- The Milk Books – Futura DDB
- The Theatre Interpreter – Grey Ljubljana
- The Voice Of The Lake – Saatchi&Saatchi Skopje
- Untouched by Light – Bruketa&Žinić&Grey
- Veliki hrvatski naivci – Señor
- Vip Mame – Leo Burnett Belgrade
- Words have weight – IDEA Plus Communications Skopje
- Žuja za tate 2 – BBDO Zagreb.