Malim stvarima do velike kampanje

Konzum hrvatskom tržištu predstavio novu image kampanju "Male stvari, dok ih sami ne učinimo velikima", agencija McCann Zagreb iza kreativnog koncepta.

Što je zajedničko toaletnom papiru, soku od cikle, kroasanu i hrani za van? Sve su to male stvari koje svatko od nas može učiniti velikima i posebnima, a za sve te male stvari koje zapravo i čine veći dio naše svakodnevice – tu je Konzum. Uz nas je iz dana u dan, u tim svakodnevnim malim stvarima koje mi onda svojim djelovanjem, zaigranošću, mjestom ili trenutkom upotrebe, pretvaramo u nešto posebno i u trenutke koji se pamte.

Tako je suradnja McCanna s vodećim trgovačkim lancem u Hrvatskoj, nakon vrlo uspješne 2018. godine koja je između ostalog iznjedrila i nevjerojatno popularne Zdravoljupce (više od 4,3 milijuna pregleda na YT kanalu), u novoj godini krenula image kampanjom “Male stvari, dok ih sami ne učinimo velikima” koja, kao i Zdravoljupci ili blagdanska kampanja prošle godine (“Odmotaj papir, zamotaj ljubav”), publici ponovno nudi pjesmu koju će veselo pjevušiti i koju je posebno za ovu prigodu skladala Mia Dimšić, jedna od najpopularnijih hrvatskih glazbenica.

Redatelj spota je Sašo Podgoršek, a produkcijska kuća je Švenk. McCann tim na kampanji su Sandra Cindrić (account director), Daniel Vuković (chief creative director), Ivan Čepelak (creative director), Kruno Hržić (senior copywriter), Aleksandra Mudrovčić (art director), Mirel Hadžijusufović (art director), Emil Zelenko (DTP manager).