Manje od mjesec dana dijeli nas od prve regionalne konferencije o komunikaciji u zdravstvu!

Predstavljamo program konferencije HealthComm Forum koji će se održati 1. i 2. lipnja u zagrebačkom Mozaik Event Centru, a u sklopu programa održat će se i 1 na 1 razgovor s Heli Ruotsalainen, glavnom odgovornom za poslovni razvoj marketinške agencije Dentsu za središnju i istočnu Europu.

Kako je tema ovogodišnje konferencije usmjerena vraćanju povjerenja građana u zdravstveni sustav, posjetitelji HealthComm Foruma imat će priliku učiti od renomiranih stručnjaka iz područja zdravstva i komunikacijskih znalaca te saznati više o praksama i najnovijim trendovima koji mogu doprinijeti rješavanju ovog važnog izazova.

U sklopu dvodnevnog programa govorit će se kroz četiri tematska područja, a svako od njih svojim će izlaganjem otvoriti renomirani stručnjaci iz područja zdravstva i komunikacija. Područje o komunikacijskim vještinama koje mogu biti izvrstan alat zdravstvenom sustavu i tvrtkama otvorit će dr. Dejan Verčič, voditelj Centra za marketing i odnose s javnošću na Sveučilištu u Ljubljani. O važnosti svrhe i poruka brenda u industriji govorit će dr. Matt Carter, osnivač i direktor britanske tvrtke Message House. Arthur Olesch, njemački novinar i osnivač platforme DigitalHealth.com govorit će o ulozi umjetne inteligencije u razvoju zdravstva, dok će Marius Geantă, predsjednik i suosnivač Centra za inovacije u Bukureštu, dijeliti svoja znanja na temu zdravstvene skrbi prema građanima.

Nakon uvodnih predavanja spomenutih keynote predavača, uslijedit će niz panel-rasprava koje će moderirati novinari i urednici koji prate teme u području zdravstva te komunikacijski stručnjaci, a njihovi sugovornici bit će predstavnici relevantnih strukovnih udruženja, institucija i uspješnih tvrtki koji svojim djelovanjem mogu utjecati na osnaživanje zdravstvenog sustava znanjem iz područja komunikacija.

Teme panela bit će povezane s pozadinom pomanjkanja povjerenja u zdravstvene ustanove, vizijom zdravstvenog sustava koji u fokus stavlja pacijente te mogućnostima unaprjeđenja zdravstvene skrbi korištenjem umjetne inteligencije.

U sklopu programa održat će se i 1 na 1 razgovor s Heli Ruotsalainen, glavnom odgovornom za poslovni razvoj marketinške agencije Dentsu za središnju i istočnu Europu, koja će ovom prilikom govoriti o tome kako će tehnološke inovacije promijeniti način na koji govorimo o zdravlju.

HealthComm Forum 2023 održava se u organizaciji agencije Val grupa u partnerstvu s platformom HealthHub, pod medijskim pokroviteljstvom Hanza Medije i uz podršku čitave industrije te strukovnih udruženja u području zdravstva i komunikacija.

Više o programu ovogodišnjeg HealthComm Foruma saznajte na poveznici.