Marketing Meet up x DK2024 warmup: Kako kreirati pobjedničke kampanje?

Marketing Meet up u svojem novom izdanju priprema panel koji će biti prava poslastica za sve marketingaše – ovog će puta u Wespa Spaces svoja razmišljanja o pobjedničkim kampanjama podijeliti ljudi koji su i sami prošli taj put na strukovnim natjecanjima, stoga vas pozivamo da se pridružite panelu 19. ožujka u 19 sati.

Dani komunikacija poznati su kao pozornica za regionalne i domaće nagrade u kreativnoj industriji, međutim što kampanja mora imati da bi bila uspješna i prepoznata na najpoželjnijoj pozornici Dana komunikacija? Gdje je granica između zapanjujuće kreative i beskonačno dobrih rezultata, malih i astronomskih budžeta, prave svrhe i skakanja na trendove? Jel dobar projekt uvijek ima dobru prijavu i svaki put osvoji nagradu? Kako ga uopće kreirati i prepoznati dobru kampanju, a kako napisati sjajnu prijavu? Kako danas savladati umijeće čitanja misli žirija — te jesu li kampanje rađene isključivo za natjecanja danas mit ili stvarnost?

U razgovoru koji će moderirati Dunja Ivana Ballon (direktorica Dana komunikacija, HURA-e i IAB-a Croatia, članica Organizacijskog odbora Effie Awards Croatia, MIXX Awards Croatia i IdejaX natjecanja) na ova će užarena pitanja odgovoriti Jelena Fiškuš (suosnivačica i kreativna direktorica Studio Sonda, članica Organizacijskog odbora Dana komunikacija i IdejaX natjecanja, predsjednica HURA & IAB Croatia), Đuro Korać (kreativni direktor i suosnivač, Nivas, predsjednik žirija i član Organizacijskog odbora MIXX Awards Croatia 2024) i Dunja Delić (direktorica Sektora marketinga Konzuma i članica Uprave MultiPlusCarda, predsjednica žirija Effie Awards Croatia).

Kao što je to i običaj na Marketing Meet upu, na agendi je odvojeno vrijeme za networking i Q&A s panelistima, a više informacija o prijavama na panel možete pronaći na poveznici.