McCann Worldgroup agencijska mreža godine te HEALTHCARE mreža godine na festivalu kreativnosti u Cannesu

McCann Worldgroup proglašen je agencijskom mrežom godine na međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu.

Globalna grupa agencija, koja je zahvaljujući svojim kreativnim radovima na festivalu osvojila ukupno 73 canneska Lava, također je proglašena i HEALTHCARE mrežom godine pri čemu je McCann Health Kina višestruko nagrađena kao HEALTHCARE agencija godine.

Jako smo ponosni što je ove godine u Cannesu prepoznat naš kreativni rad iz brojnih zemalja, za brojne klijente i iz različitih disciplina, širom svih platformi i Lions kategorija“, izjavio je Harris Diamond, predsjednik i izvršni direktor McCann Worldgroupa. “Zahvaljujući inspiriranom rukovodstvu globalnog kreativnog predsjednika Rob Reillya, naš nevjerojatno raznovrstan i talentiran kreativni tim pokreće naše poslovanje, kao i naše klijente, naprijed, uz autentične rezultate.

Podsjetimo, ovo najnovije globalno priznanje za McCann mrežu u Cannesu prati vijest prije dva mjeseca kada je McCann Worldgroup također proglašen i za globalno najefektivniju agencijsku mrežu prema globalnom Effie indeksu 2019. godine i time drugu godinu zaredom potvrdio lidersku ulogu u području efektivnosti.

Ovo je fantastičan uspjeh za McCann Worldgroup i ponosni smo što smo dio najbolje mreže agencija u svijetu. Za mene osobno, ovaj trenutak nosi dodatnu emotivnu vrijednost s obzirom da je prije točno deset godina naša agencija McCann Skopje donijela jednog od prvih Lavova u ovom dijelu Europe te time utisnula put čitavoj kreativnoj industriji ove regije. Kao i sve nagrade, tako i ovaj uspjeh naše mreže postavlja novu ljestvicu i obvezuje nas na nove rezultate i nagrade. S obzirom na projekte na kojima radimo ove godine, s nestrpljenjem iščekujemo Cannes 2020.“, rekao je Vladimir Dimovski, CEO McCann Adriatic.

Osim McCann agencija, više kompanija grupacije McCann Worldgroup ove je godine osvajalo Lavove. Primjerice, Momentum Worldwide u New Yorku i Torontu osvojili su Grand Prix u kategoriji “Industry craft”, a Lavove su odnijeli i MRM//McCann te Weber Shandwick. Nagrade su osvajane za globalne klijente mreže poput Coca-Cole, L’Oreala i Nestlea, velike regionalne oglašivače poput Verizona te različite lokalne klijente. 

Uzbudljivo je vidjeti toliko inovativnih radova koji dolaze iz različitih agencija s toliko različitih hrabrih marketinških stručnjaka, uključujući i neke od naših najvećih globalnih klijenata“, izjavio je Rob Reilly. “A to da i McCann i McCann Health ove godine osvoje titule Mreža godine na istom festivalu, to je već zapanjujuće.