Najavljeni predsjednici žirija Cannes Lionsa 2019.

Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions najavio je 27 predsjednika žirija koji će voditi i mentorirati žirije različitih kategorija na 66. izdanju Festivala.

Predsjednici žirija nagledaju arhitekturu Cannes Lions nagrada, predstavljenu prošle godine, koja uključuje devet kategorija nagrada. Pomoću tih kategorija organizacijska struktura sudionicima daje mogućnost navigiranja Lionsa, kao i prikazivanja raznolikosti i specifičnosti posla industrije kreativnih komunikacija. Žiriji će imati odgovornost nadziranja dijela koji će predstavljati 2018. godinu te postaviti ton za kreativnu godinu koja slijedi.

Philip Thomas, predsjednik Cannes Lionsa, izjavio je: “Osvajanje Cannes Liona pokazuje kreativnu izvrsnost. To je inspirativan posao koji se ističe svojim inovacijama, utjecajem i efektivnošću. Nagrađujući Lionom, žiriji prepoznaju najbolji kreativni učinak u prethodnoj godini, ali također naznačuju budućnost kreativnosti. Naši predsjednici žirija ključni su u tom procesu, svojim primjerom demonstrirajući kreativne dosege u vodećim timovima, organizacijama i brendovima kako bi postavili uzorne standarde. Iznimno smo ponosni što imamo njihove talente i iskustva koji će voditi ovogodišnje žirije u postavljanju novih dosega u napretku kreativnosti.”

Postav žirija za 2019. godinu uključuje dva nova Liona: Entertainment Lion for Sport i Creative Strategy Lions, dok je Product Design Lion umirovljen. Ova smjena disciplina unutar Lionsa ukazuje na promjenjivi krajobraz industrije te način evoluiranja budućnosti kreativnosti.

Communication kategorije traže novu veliku kreativnu ideju, gdje su kampanje oživljene kroz briljantna partnerstva, ljude i storytelling. Craft kategorije usredotočuju se na umijeće, vještinu, talent i polet potreban za dostavljanje prekrasno izvedenih ideja s moći probijanja i oživljavanja kreativnih ideja. Entertainment kategorije slave kreativnost koja ide dalje od brendiranih komunikacija kako bi se kreirali autentični zabavni sadržaji koji zaokupljaju potrošače i utječu na kulturu. Experience kategorije fokusiraju se na snažni standard brenda koji je dio inteligentnog putovanja klijenta i atraktivnog iskustva.

Good kategorije idu iznad svrhe branda i žele iskoristiti komunikacije kako bi mijenjale kulturu, stvarale promjene i pozitivno utjecale na svijet. Health kategorije slave kreativnost brendirane komunikacije unutar inovativnog, ali strogo reguliranog sektora koji ima jedinstvenu moć da doista mijenja živote. Impact kategorije slave komercijalnu, kreativnu učinkovitost i tehniku korištenu u mjerenju utjecaja komunikacije brenda. Reach kategorije razumiju da uviđajnost, strategija i planiranje omogućuju brendovima da učinkovito komuniciraju s korisnicima i pomažu im da budu primijećeni unutar konstantne bitke za pažnjom.

Predsjednici žirija pridružit će se svojim porotama na Cannes Lionsu gdje će dobitnički radovi biti nagrađeni svake večeri od 17. do 21. lipnja 2019. godine.

Prijave za nagrade su otvorene od 17. siječnja 2019. Daljnje informacije vezano uz prijave i detalje o tome kako pristupiti festivalu se mogu naći na www.canneslions.com.