Nakon Dana komunikacija, influence.vision održao čak tri radionice u Zagrebu

Nakon održane prezentacije na Danima komunikacija u Rovinju, influence.vision održao je čak tri uspješne radionice u Zagrebu.

Predstavnici influence.visiona su s hrvatskim oglašivačima i agencijama podijelili svoje znanje o faktorima uspjeha vezanih za influencer marketing, koji se temelje na preko 1000 odrađenih kampanja u njemačkom govornom području.

U digitalno doba, influenceri preuzimaju uloga tvoraca sadržaja i dolaze do specifičnih ciljanih publika, a influence.vision je ovom prilikom predstavio alate kako dobiti održive i mjerljive rezultate. Zasad se na influence.vision platformu prijavilo 150 hrvatskih influencera, gdje ukupni doseg pratitelja bilježi preko 12 milijuna.

U slučaju da ste propustili radionicu, influence.vision nudi jedinstvenu priliku da besplatno isprobate testnu kampanju. Za više informacija o platformi i upravljanju influencerskim kampanja, javite se na dina@influencevision.com te isprobajte jednu od pet besplatnih kampanja.