Osmi BalCannes vrednovat će najbolje agencijske projekte iz osam zemalja regije

Kako preživjeti seks, laži i nekretnine te zašto mladi ljudi odlaze iz Hrvatske – neke su od tema novog izdanja Weekend Media Festivala na kojem će se još jednom okupiti 25 najboljih projekata na reviji BalCannes.

Weekend Media Festival će se u svom dvanaestom izdanju od 19. do 22. rujna, osim na već poznatom mjestu u staroj tvornici duhana u Rovinju, održati i u luksuznom Grand Park Hotelu Rovinj te okupiti najrelevantnije stručnjake komunikacijske industrije iz čitave regije. Na predavanjima, panelima i radionicama aktualizirat će se brojne teme, od streaming servisa i utjecaja tehnologije, do iseljavanja iz Hrvatske i promjena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.

Tomo Ricov, Ružica Vrdoljak Ličina, Kristina Miljavac, Dunja Ivana Ballon i Nikola Vrdoljak najavili su posebnosti ovogodišnjega Weekend Media Festivala, FOTO: Goran Stanzl / Pixsell

Odabrat će se i najbolji projekti osme regionalne revije BalCannes. U organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festivala, ove se godine održava osmi po redu BalCannes na kojem će se vrednovati najbolji agencijski projekti iz osam zemalja regije. Revija BalCannes poznata je po svojem jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine odabiru agencije, mediji i oglašivači, ali i želji organizatora da djeluje za boljitak struke. Najvećem lavu i dobitniku nagrade, organizatori BalCannesa honorirat će trošak prijave jednog projekta na natjecanje Cannes Lions 2020. godine. Prijave su otvorene te agencije iz cijele regije svoje projekte mogu prijaviti do 1. rujna 2019. godine.

Izvršna direktorica HURA-e Dunja Ivana Ballon o BalCannesu; FOTO: Goran Stanzl / Pixsell

Uz odabir najboljih projekata, direktor programa Festivala Nikola Vrdoljak ističe da će se na Weekendu kroz cijeli niz panela i predavanja raspravljati o tome jesmo li zapravo razočarani tehnologijom. Danas svjedočimo sudaru Silicijske doline s državnim aparatima i realnim svijetom. Regulatori raznih zemalja natječu se tko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Tko će pobijediti u globalnom ratu te kako će izgledati medijski svijet nakon techlasha raspravljat će se na panelu Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&friends preživjeti globalni techlash?, najavljuje Vrdoljak.

I najvažnija regionalna digitalna nagrada, SoMo Borac, dodijelit će se na Weekendu te tako otkriti tko je imao najbolje digitalne kampanje u devet kategorija. SoMo Borac se dodjeljuje sedmu godinu zaredom, a do sada je sveukupno imao 765 prijava, 124 podijeljene statute, 54 pobjednika, 122 člana žirija i oko 2300 posjetitelja dodjele. Ove godine je kategorija Viralni blockbuster zamijenjena kategorijom One-Hit Wonder, a u njoj se nagrađuje jedna objava koja je izazvala lavinu reakcija, komentara i dijeljenja. Prijave su već otvorene i traju do 3. rujna.

Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMo Borca, FOTO: Goran Stanzl / Pixsell

Osim po strukovnim natjecanjima te konstruktivnim i provokativnim raspravama, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ovoga puta organizatori spremaju raznovrstan glazbeni program i druženja do dugo u noć. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smještaja i kotizaciju, a agencijama članicama HURA-e te svim prijaviteljima BalCannesa omogućen je poseban popust koji se ostvaruje unosom promo koda UDRUGA-WMF-2019 ili na poveznici.