Ovi će kreativni znalci odabrati najkvalitetnije ideje dostojne nagrada IdejaX 2022!
Najbolje projekte IdejeX i ove će godine odabirati tri skupine žirija, koje će predvoditi Sean Poropat (Studio Sonda), Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc) i Bojan Hadžihalilović (Fabrika).
U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja posvećenoga domaćim kreativcima! Za zlatne, srebrne i brončane nagrade IdejeX natječu se kako velike tako i male agencije, ali i samostalni umjetnici, a kandidatima je na raspolaganju čak 18 kategorija u tri skupine.
Prijave u skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 13 kategorija poslovanja, uključujući i novu kategoriju Društvena odgovornost, ocjenjivat će žiri koji će i ove godine kao predsjednik predvoditi Sean Poropat (Studio Sonda). Uz njega će žirirati i: Paula Baburić (Publicis Groupe), Ivan Čepelak (McCann Zagreb), Jurica Ćorluka (Señor), Alen Kekić (Kreativna agencija I TO NIJE SVE!), Igor Mladinović (Imago Ogilvy), Marin Ostojić (ZOO agencija), Martina Pavić (BBDO Zagreb), Ivo Payer (Bruketa&Žinić&Grey), Lucija Potočnik (Degordian), Jakov Vilović (UTORAK).
Skupina kategorija Best of Ad-Making slavi umjetnost realizacije, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvijek u službi ostvarenja ideje, a projekte pristigle u ovoj skupini, uz predsjednika žirija Anselma Tumpića (Studio Tumpić/Prenc) ocjenjivat će: Marko Đurković (MediaCom Zagreb), Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Nerma Mehadžić, Fran Mubrin (404), Imelda Ramović (Mireldy Design Studio), Tomislav Stojanović (Eclectica), Dubravka Turić, Jurica Vuković (EuroART 93).
Treća skupina kategorija Best Branding & Rebranding prepoznat će najuspješnije ostvaraje u području kreiranja i (pre)oblikovanja branda ili vizualnog identiteta određenog proizvoda, usluge ili organizacije. O najboljim projektima ove skupine odlučivat će stručnjaci za dizajn, među kojima su i tri člana žirija skupine Best of Ad-Making specijalizirana za dizajn, na čelu s predsjednikom žirija Bojanom Hadžihalilovićem (Fabrika): Izvorka Jurić (Design Bureau Izvorka Jurić), Imelda Ramović (Mireldy Design Studio), Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc), Marko Šesnić (Studio Šesnić&Turković).
Unutar svake od kategorija, u svim skupinama, sudjelovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao cjelovite kampanje i pojedinačni dijelovi kampanja, koji su objavljeni od 1. siječnja 2021. do 24. veljače 2022. Projekti koji su započeli prije navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega također mogu sudjelovati ako su se barem dijelom provodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, sukladno kriterijima iz Pravilnika.
Prijaviteljima je omogućeno dodatnih tjedan dana za prijavu radova te je kasni prijavni rok iznimno produljen do 3. ožujka 2022. Više informacija o natjecanju pronađite na službenim stranicama Dana komunikacija.