Počinje nova sezona HOWtoWOW akademije

Donedavni glavni kreativni direktor Googleovog think tanka, bivši voditelj digitalnog marketinga Microsofta i drugi renomirani predavači na HURA-inoj akademiji.

Back to school ove godine vrijedi i za sve stručnjake komunikacijske industrije, naime, HURA je najavila novu sezonu dobro poznate HOWtoWOW akademije za aktivne profesionalce na tržištu. Vrhunski predavači, dobra atmosfera i interaktivnost, samo su neke od odlika ove hvaljene akademije koju čak 96 % od dosadašnjih 2.600 polaznika preporuča kolegama.

Novost u sedmoj sezoni više je radionica i novi, bogatiji program koji će uključivati čak osam interaktivnih radionica. U izboru međunarodnih predavača koje dovodimo u Zagreb, naći će se donedavni glavni kreativni direktor Googleovog think tanka The ZOO, bivši voditelj digitalnog marketinga Microsofta, osvajači brojnih kanskih lavova i Effieja, a tu su i dobro poznati Mindscapes treninzi. Donosimo nove teme:

Ovim projektom želimo potaknuti razvoj tržišta te investirati u znanje i talente u struci. Domaćim stručnjacima omogućavamo pristup najkvalitetnijim predavačima i najboljim svjetskim praksama u sklopu čitave serije pristupačnih edukacija kojima želimo pomoći u razvoju budućih lidera”, izjavila je direktorica projekta Dunja Ivana Ballon i nadodala kako su dosadašnje odlične ocjene polaznika omogućile ovom projektu dugovječnost, pa će akademija u ovoj sezoni proslaviti i jubilarnu 50. radionicu.

Prva u nizu od osam novih radionica održat će se već 24. listopada, a više informacija potražite na hura.hr/howtowow.

Za one koji žele znati više:

How to Develop Powerful Strategic Insights? by Ravid Kuperberg
Snažan strateški insight osnova je za 1000 ideja! Otkrijte kako uz Mindscapes alate poznate diljem svijeta!

How to Measure Effectiveness? by Paul Arnold
Učinkovitost kampanja nikad nije bila važnija! Saznajte koje su ključne vještine i strategije za dokazivanje učinkovitosti kampanje.

How to Win a Pitch? by Mark Clark
Mark Clark do danas je svojim klijentima osigurao više od 100 milijuna funti u osvojenim pitchevima. Saznajte kako!

How to Tame and Retain Difficult Clients: Client Whispering by David Meikle
Naučite kako se nositi sa zahtjevnim klijentima i nježno ih usmjeriti prema kvalitetnijoj i efikasnijoj suradnji.

How to Do Content Marketing with Added Strategy? by Allister Frost
Bivši šef za digitalni marketing tehnološkog giganta Microsofta, vodit će vas kroz stvaranje i distribuciju visoko kvalitetnog contenta za digitalno doba.

How to Generate Bigger & Better Campaign Ideas? by Patrick Collister
Dovodimo donedavnog vodećeg kreativnog direktora Googleovog think tanka The ZOO, s radionicom za kreativce održanom u Cannesu!

How to Communicate in a Crisis? by Emma Ewing
S Emmom Ewing otkrijte što i kako komunicirati u kriznim situacijama kada je ugrožena reputacija tvrtke.

How to Design Visual Stories: Search and Destroy by DR.ME
Dizajneri, art direktori i drugi kreativci, izbrusite svoje vještine i otkrijte proces stvaranja, kreaciju ideja te visual storytelling uz DR.ME.!