Ponovno okupljeni neki od najboljih regionalnih komunikacijskih stručnjaka: Ovo je novi saziv Stručnoga savjeta BalCannesa

Ususret novoj natjecateljskoj sezoni okupljen je Stručni savjet BalCannesa – savjetodavno tijelo koje će djelovati u fazi planiranja i organizacije ovoga regionalnog natjecanja komunikacijske industrije, a primarna mu je zadaća sudjelovanje u kontinuiranom usklađivanju BalCannesa s potrebama industrije i tržišta zemalja sudionica (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Sjeverna Makedonija, Slovenija i Srbija).
Sastav Stručnog savjeta natjecanja formirat će predstavnici najbolje rangiranih agencija u svakoj državi natjecateljici BalCannesa u tekućoj godini. U skladu sa sjajnim rezultatima u 2025. godini, čine ga sljedeći članovi: Brankica Janković (Aquarius Group, BiH), Amna Džambić Branković (Via Media, BiH), Ejub Kučuk (MITA Group, BiH), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, HR), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, HR), Luka Duboković (BBDO Zagreb, HR), Nataša Bojanić (Leo Burnett Belgrade, SRB), Žarko Veljković (Jazavac i Utorak, SRB), Maja Radak (Fullhouse Ogilvy, SRB), Marko Vičič (Futura DDB, SLO), Vanja Kmet Žižmond (Povem, SLO), Žiga Anžlovar (McCann Ljubljana, SLO), Sofija Semenpeeva (Effectiva agency, MKD), Bojan Kočovski (McCann Skopje, MKD), Jelena Ivanovic (New Moment Skopje, MKD) i Dejan Spirkoski (Saatchi&Saatchi Skopje, MKD).
Članovi Savjeta uključit će se u razgovore o sljedećim temama: skupinama i kategorijama unutar natjecanja, žiriranju, kao i drugim aktivnostima vezanima uz osmišljavanje i provedbu natjecanja. Krajem listopada slijedi i prva sjednica Stručnog savjeta, na kojoj će članovi Organizacijskog odbora predstaviti presjek prošlogodišnje sezone i planove za iduću godinu, a članovi Stručnog savjeta dati svoje vrijedne povratne informacije, prijedloge i ideje za daljnji rad BalCannesa.
Uoči nove kreativne sezone, predstavnici agencija koje su prošle godine zauzele prvo mjesto u svojim državama te ujedno članovi Savjeta otkrivaju zašto je BalCannes mjesto na kojem se mjeri stvarna vrijednost ideja, gdje se postavljaju standardi i širi vidljivost daleko izvan granica regije:
Kreativnost je navika, način života. Neprestano smo u potrazi za inspiracijom i prilikama kako bismo održali kreativnost kao naviku. BallCannes je izvrsno mjesto za njegovanje te naše sjajne navike, pojasnila je Brankica Janković, Aquarius Group (Bosna i Hercegovina).
Balcannes je pozornica veća od naše lokalne, ali ne toliko velika da bi se na njoj dobre ideje izgubile, poručio je Davor Bruketa, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska).
Riječ je o pridruživanju većem kreativnom krugu, dijeljenju ideja, davanju inspiracije i donošenju te inspiracije kući, rekla je Nataša Bojanić, Leo Burnett Belgrade (Srbija).
Podsjetimo, nakon proglašenja pobjednika na svečanoj rovinjskoj pozornici na Danima komunikacija uslijedila je i objava BalCannes Reporta. Novo izdanje godišnjega izvještaja naziva BALCANNES MOZAIK KREATIVNOSTI obuhvatio je niz regionalnih ljestvica s podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regiji, ali i unutar natjecateljskih zemalja.
BalCannes slavi kreativni puls naše regije – mjesto je gdje se ponajbolje ideje Slovenije susreću s najoštrijim talentom regije. To nije samo pozornica, nego i ogledalo toga koliko daleko naša kreativnost može dosegnuti, rekao je Marko Vičič, Futura DDB (Slovenija).
BalCannes je puno više od festivala – to je pozornica na kojoj doista vidiš “gdje stojiš”, ali i mjesto gdje dobiješ onaj tračak inspiracije da budeš hrabriji, luđi i kreativniji svaki dan, poručila je Sofija Semenpeeva, Effectiva agency (Sjeverna Makedonija).
Makedonija je malo oglašivačko tržište, ali kreativnost ne poznaje granice, a BalCannes je savršeno mjesto za testiranje naših posebnih lokalnih uvida. To je vrlo važno natjecanje jer ističe lokalne kampanje koje mogu postići regionalno, a kasnije i globalno priznanje, pojasnio je Bojan Kočovski, McCann Skopje (Sjeverna Makedonija).
Više informacija o natjecanju – na kojemu će na novom izdanju još jednom biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu i regiji pokazati kvalitetu vlastitih projekata – potražite na poveznici. Prijave se otvaraju najesen, a pobjednici će biti proglašeni na Danima komunikacija, koji će se održati od 7. do 10. svibnja/maja 2026.