Popust za članove HURA-e: Najbolji svjetski kreativci i komunikatori na festivalu #KAKTUS2019

Festival će se održati 29. i 30. listopada u Madlenianum Opera&Theatre pod sloganom "Make room for a new BLOOM", a članovi HURA-e ostvaruju popust od 10 % pri kupnji kotizacija.

Najbolji i najnagrađivaniji svjetski kreativci i komunikacijski stručnjaci iz agencija DAVID The Agency Miami, Publicis Spain, McCann London, Alkemy digital_enabler, Cheil Worldwide, The Big Now Italy, DDB Budapest, kao i tvrtke Mastercard i MARS, samo su neki od predavača na petom, jubilarnom festivalu integriranih komunikacija – KAKTUS 2019.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2019 ponudit će sudionicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih područja integriranih komunikacija, a festival će otvoriti jedan od najnagrađivanijih američkih kreativaca Jean Zamprogno a.k.a Zampa, kreativni direktor agencije DAVID The Agency, Miami (USA). On je u 2018. izabran od strane Business Insidera USA za jednog od 35 zvijezda u usponu koje mijenjaju advertising industriju (35 under 35). Ove godine dospio je do prestižne AdWeek liste Creative 100, gdje se našao među najutjecajnijim kreativnim liderima godine.

Među glavnim predavačima ove godine nalaze se i Skaiste Sruogaite, Corporate Affairs Director for Baltics, Balkan, Adriatic, MARS; Ioanna Mingou, Director in Consumer Marketing, Mastercard Europe i jedan od najcjenjenijih globalnih kreativaca Eduardo Marques, Chief Creative Officer, Publicis Spain, koji će zatvoriti ovogodišnji festival.

Tijekom dva dana sudionicima festivala predstavit će se i Emanuele Nenna, suosnivač i CEO agencije The Big Now (Italija); Mihai Gongu, izvršni kreativni direktor SEE, Cheil Worldwide; Regan Warner, kreativni direktor agencije McCann London; Giorgio Chiaramonte, Senior Director kompanije Alkemy digital_enabler (Italija); Karolina Galácz, kreativni direktor agencije DDB Budapest, (Mađarska) i mnogi drugi.

Prvog i drugog dana bit će organizirano i nekoliko kreativnih diskusija na teme “Content creator vs. Influencer – what comes first?”, u kojoj će sudjelovati blogeri i influenceri iz cijele regije; “Breaking the sylos: agencies, tehnology and startups”; “Execution is King. How I Stopped Worrying About Ideas?” i “Business, Brands and Agencies – What’s Next?”. Drugog dana festivala planirana je i LEGO radionica pod nazivom „Future Skills for Today’s Talents“.

Ovogodišnji festival donosi i brojne novine kroz Dan inovacija i Dan talenata.

Pored predavanja vrhunskih stručnjaka iz svih krajeva svijeta, u okviru prvog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana inovacija (powered by MARS), Marketing mreža organizirat će programe mentorstva i edukacije za startupe iz regije Jugoistočne Europe. Program će obuhvatiti startupe iz MarTech, AdTech, Gaming i FinTech (blockchain) industrije, u svim fazama razvoja (Alpha, Beta, Growth). Edukacija i mentorske sesije za startupe obuhvatit će teme iz različitih područja biznisa, marketinga, komunikacija, digitala i medija, a koje će voditi priznati stručnjaci ovih područja iz Srbije, regije i Europe. Također, u okviru Dana inovacija na festivalu KAKTUS 2019 bit će održano finale MarTech Challenge 2019 natjecanja za startupe u području marketinga koje organizira DIRECT MEDIA United Solutions u suradnji s partnerima, među kojima je i Marketing mreža.

U okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata (powered by Mastercard) organizirat će se i natjecanje mladih talenata iz agencija starosti do 32 godine. Cilj ovog natjecanja jest da potakne i motivira mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove talente i kreativnost. Ovo natjecanje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirane u okviru natjecanja bit će donirane udruženju na čiji brief su natjecatelji imali zadatak odgovoriti.

Pored toga, bit će upriličena i promocija publikacije ADBOOKA, kao i godišnja dodjela strukovnih nagrada KAKTUS 2019. Nagrade se dodjeljuju u 23 kategorije, a dobivaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrirane kampanje u protekloj godini. O tome tko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čini 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija, kao i produkcijskih kuća iz Srbije i regije. Natječaj je otvoren do 20. rujna.

Više informacija o festivalu KAKTUS 2019 možete pronaći na stranici www.kaktus.rs. Članovi HURA-e ostvaruju 10 % popusta pri kupnji kotizacija.

Festival KAKTUS 2019 podržalo je više od 45 medijskih kuća iz cijele regije, tvrtke Delta Holding, Zlatiborac, Vip Mobile, Jaffa Crvenka, Marbo Product, Mercator S, Ušće Shopping Centar, Doncaffe, Forma Ideale, Nectar, Eurobank i Apatinska pivara. Partneri festivala su agencije Direct Media United Solutions, Ovation BBDO, Headline, Degordian, Reprodukcija, DPC Group, Alma Quattro, Nova Communications, Tawo Dev i Info Media Group. Festival su podržali i Novaston Marketing Consultancy, Flexis Consulting, Kliping, Led Media BiH, Propix, Srpska asocijacija menadžera, Core Event, Kreativa New Formula, Chameleon i Spring Onion Studio. Prijatelj festivala je tvrtka Microsoft. Srebrni sponzor festivala KAKTUS 2019 je tvrtka Mastercard, a Zlatni sponzor tvrtka MARS.