Potvrđen žiri medija ovogodišnjega BalCannesa

Najbolje projekte BalCannesa odabrat će niz predstavnika oglašivača, agencija i medija iz cijele regije – a medijski žiri ove godine čini četvero stručnjaka iz regije.

Na tržištu se upravo sinergijom tri perspektive – klijenata, agencija i medija – postižu najbolji rezultati, a BalCannes je jedino natjecanje na kojem možete iz prve ruke saznati kako o vašim projektima razmišlja svaki od tri sastava žirija zasebno. Za odabir najboljih stoga će se još jednom pobrinuti ugledni predstavnici koji će upravo tom prigodom ove godine okupiti online. Žiri je i ove godine podijeljen u tri skupine, a ovo su predstavnici medijskoga žirija.

U ime medija koji aktivno prate struku najbolje od prijavljenih projekata iz regije odabrat će: Boris Eftimovski, Marketing365 (Makedonija); Ivana Parčetić Mitić, Marketing mreža (Srbija); Marjan Novak, Marketing Magazin (Slovenija) i Sandra Babić, Lider Media (Hrvatska).

Osim činjenice da će žiri imati zadatak odabrati najbolji projekt u kategoriji New normal – izvanredni lav za izvanredne uvjete, važna je ovogodišnja novost BalCannesa da svi svoje projekte mogu prijaviti besplatno – uz naknadu za sudjelovanje samo za 25 odabranih najkvalitetnijih regionalnih projekata.

Projekte je moguće prijaviti još kratko – do 4. 9. 2020., stoga popunite jednostavnu prijavnicu i ne propustite mogućnost da svoje lavovske projekte okrunite lavovskim statuama.