Povijesni uspjeh MediaComa Hrvatska na Festival of Media Global

MediaCom Hrvatska shortlistan je u svih pet prijavljenih kategorija za rad Pedigree Doogvertising na Festival of Global Media 2021. Riječ je o najprestižnijem globalnom natjecanju medijskih agencija s tradicijom dugom 15 godina. O razini uspjeha možda najviše svjedoči to što je Pedigree Doogvertising jedna od dvije kampanje spomenute u službenom priopćenju festivala unatoč žestokoj konkurenciji od 263 shortlistane prijave u 31 kategoriji!

Projekt Pedigree Doogvertising realiziran je u suradnji s Go2Digitalom te je zbog korištenja computer visiona i personalizacije sadržaja shortlistan u sljedećim kategorijama:

  • Best use of Digital Media – Technology
  • Best use of Real Time Marketing
  • Best use of Traditional Media – OOH
  • Brand Bravery Award
  • The Creative Use of Media Award.

MediaCom je titulu “Agency Network of The Year” osvojio u tri od zadnje četiri godine, a ove godine je ponovo favorit s 43 shortlistane prijave. Konkretnije, riječ je o 20 MediaComovih radova za 17 brandova iz 12 zemalja koji su shortlistani u 24 kategorije. MediaCom Hrvatska se s pet shortlistanih prijava našao rame uz rame s MediaComom UK (8 shortlista),  MediaComom USA (7 shortlista) i ostalim najvećim tržištima. Uspjeh hrvatskog MediaCom tim je veći jer njihov dijeli titulu najshortlistanijeg rada u povijesti MediaComa zajedno s ovogodišnjom globalnom kampanjom za lansiranje PlayStationa 5.