Prijave za Mixx približavaju se kraju – pokažite da su vaše digitalne kampanje te digitalni alati i platforme najbolji u industriji

Prijave su otvorene do 22. veljače 2019. godine, a rad koji dobije titulu Best-in-Show svoje snage moći će odmjeriti na natjecanju Mixx Europe 2020, za što će troškove prijave honorirati organizatori.

Natjecanje Mixx, izrađeno po međunarodnoj licenci IAB-a, dodjeljuje nagrade najboljim digitalnim kampanjama i digitalnim alatima/platformama u području tržišnih komunikacija. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a svaki od navedenih kriterija podjednako je važan pri odabiru pobjednika ovog natjecanja.

Foto: Jurica Galoić/PIXSELL

Mixx nam ove godine donosi jednu važnu novost – uvedena je nova kategorija u kojoj će se odsad moći natjecati izdavači, kojima je ovo nova prilika da predstave svoje najbolje radove na festivalu Dani komunikacija u Rovinju. Osim nove kategorije, prijavitelji se, kao i dosad, mogu natjecati za titule najboljih digitalnih kampanja i digitalnih alata/platformi u području tržišnih komunikacija.

Moguće je prijaviti radove koji su namijenjeni hrvatskom tržištu te su izvedeni u razdoblju od 1. siječnja 2018. do 1. ožujka 2019. godine. Ako je rad realiziran ranije, prijava je moguća pod uvjetom da je kampanja trajala i u navedenom periodu te da rad nije bio prijavljen na neko od ranijih Mixx natjecanja. Prvoplasirani rad s najvišim prosjekom ocjena iz svih kategorija cjelovitih kampanja – Brand Awareness, Direct Response and Lead Generation i Cross-Media Integration – dobiva titulu Best-in-Show te ima čast iskazati se na natjecanju Mixx Europe 2020, za što će troškove prijave snositi organizatori.

Za natjecanje Mixx moguće su prijave sve do 22. veljače 2019. godine. Kao što i priliči natjecanju svjetskog ranga, pristigle radove ocjenjuje žiri koji se sastoji od profesionalaca iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreativnosti, produkcije i zakupa medija. Predsjednik ovogodišnjeg žirija je Marko Črne iz Omnicom Media Group Hrvatske, a u žiriju će biti 12 uglednih predstavnika s bogatim iskustvom.

Pobjednici će – kao i pobjednici natjecanja IdejaX na koje se možete prijaviti do 10. ožujka 2019. – biti proglašeni na dodjelama nagrada najboljim agencijama i oglašivačima u industriji na nacionalnom festivalu tržišnog komuniciranja Dani komunikacija u Rovinju od 28. do 31. ožujka 2019. godine.

Prijaviti se možete na www.danikomunikacija.com, a Pravilnik natjecanja Mixx sa svim detaljima pogledajte na poveznici.