Proglašeni dobitnici UEPS priznanja za 2023.
Na ovogodišnje UEPS natjecanje prijavljeno je fantastičnih 277 radova. Industrija živi i radi punom parom, usprkos svemu. To bi u najkraćem mogao biti zaključak sumiranja rezultata ovogodišnjeg natjecanja, zaključno sa svečanom dodjelom priznanja koja je protekla u sjajnoj atmosferi u Dorćol Platzu. U svojoj 63 godine dugačkoj tradiciji, Udruženje je još jednom imalo priliku, čast i zadovoljstvo sumirati ovogodišnje aktivnosti naših kolega, prepoznatih na redovnom godišnjem najecanju, potvrđujući da je svima potrebno stabilno strukovno Udruženje.
Prije početka ceremonije dodjele, prisutni su minutom šutnje odali počast UEPS-ovom laureatu Vladimiru Čehu, jednom od pokretača i značajnih kreatora naše i regionalne advertising scene koji nas je nedavno napustio.
Žiri koji je brojao 30 članova iz redova agencija, oglašivača i stručnjaka iz akademske zajednice imao je priliku da pogleda zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertising scene, koja usprkos nimalo lakim okolnostima i dalje ima snage i energije stvarati kvalitetnu komunikaciju i otkrivati nove forme prilagođene realnosti. Kriza je iznjedrila i nova rješenja i pristupe, pa se iz velikog broja radova izdvojilo i dosta svježeg, novog i originalnog. Posebno raduje da su novoustanovljene kategorije naišle na dobar prijem i da se u njima pojavio značajan broj prijava.
Dobitnik UEPS-ovog Grand Prixa za 2023. godinu je: kampanja Najvažniji poziv u životu, agencije Jazavac i utorak, rađenu za Hemofarm fondaciju koji je dobio najviše glasova i najvišu prosječnu ocjenu žirija.
S najviše osvojenih bodova UEPS-ova agencija godine je Ovation BBDO, a UEPS-ov oglašivač godine postala je Hemofarm fondacija.
Podsjetimo, ovo prestižno priznanje ranije su dobili Communis, New Moment New Idea Company, Ovation BBDO, McCann Beograd i Leo Burnett. Prethodnih godina, nekoliko puta uzastopno Oglašivač godine bio je A1 Srbija (ranije VIP Mobile), Jaffa d.o.o., Telenor Banka, Grand prom d.o.o. i Mastercard.
U znak poštovanja prema svemu što je Vladimir Čeh učinio za srpsku marketing industriju odlukom Upravnog odbora UEPS-a ustanovljeno je i na svečanosti uručeno i specijalno priznanje “Vladimir Čeh” koje je premijerno pripalo Nebojši Krivokući za podcast “Prešlicavanje”.
Nagrade su, pored kolega iz žirija i Upravnog odbora, dodjeljivali i uvaženi gosti prof. dr Stanko Crnobrnja, redatelj Darko Bajić, Biljana Stepanović, direktorica Business Info Group i Luka Racić, gitarist i pjevač grupe Buč Kesidi.
Tijekom svečanosti ovogodišnja pobjednica srpskog Young Lionsa Nevena Petrović predstavila je svoja kanska iskustva i pozvala mlade kolege da sudjeluju na Young Lions Srbija u 2024. godini.
Na samoj svečanoj dodjeli ove godine za prisutne je organizirana simpatična nagradna igra u kojoj su putem aplikacije Domzis koju je kreirao Prijatelj događaja March TV, skeniranjem QR coda odgovarali na pitanje koliko puta se riječ reklama pojavljuje u adaptiranoj verziji pjesme Mike Antića, recitiranoj na početku programa. Uz podršku prijatelja svečanosti Smoki, Grand Kafa, Heineken i Fun&Fit dodeljeno je pet nagrada – za pet najbržih.
Popis dobitnika možete pogledati ovdje.