Prvi Effie za ZOO i Jamnicu

Na dodjeli Effie Awards Croatia koja se održala prošlog vikenda u sklopu Dana komunikacija u Rovinju, Jamnica, brend 190-godišnje povijesti, osvojio je svoj prvi Effie.

Nagrada Effie u Hrvatskoj živi posljednjih 10 godina (u svijetu od 1968. godine), a dodjeluje se “najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata”. Kampanja “U svakom trenutku” osvojila je brončani Effie te je ujedno prema mišljenju žirija bila najefikasnija kampanja u kategoriji Pića na ovogodišnjim Danima komunikacija.

Uz ZOO agenciju koja je autor kreativnog koncepta, za nagradu i dobre rezultate zaslužni su i medijska agencija Pro media grupa, sadržajna agencija Cvoke te maketinški tim Jamnice koji je odgovoran za zdravlje brenda najpoznatije hrvatske mineralne vode.

“Prvi Effie za Jamnicu dokaz je kvalitetnog rada cijelog tima koji je tijekom protekle godine naporno radio na repozicioniranju brenda. Pokazali smo da mineralna voda ne mora biti dosadna, kako se to percipiralo ranije, već da može biti i te kako svježa, zanimljiva i privlačna čak i mlađoj ciljnoj skupini.”, riječi su Kristine Hustić, Rukovoditeljice grupe proizvoda u Jamnici.

“Osim što je to prvi Effie za Jamnicu, prvi je i nama. Zato nam je dvostruko drago, a posebno smo ponosni na rezultate koje smo postigli. Ključ uspjeha bila je kvalitetna egzekucija te razrada i primjena kreativne stategije na sve komunikacijske kanale, od TV-a do društvenih mreža.”, izjavio je Marin Ostojić, kreativni direktor u ZOO agenciji.

Na krilima uspjeha kampanje Jamnica je na istoj kreativnoj platformi lansirala novi mjuzikl, koji prikazuje razne situacijje u kojima se konzumira Jamnica u HoReCa kanalu. Novi spot predstavlja osvježenje komunikacije koje će nam svima dobro doći u toplim proljetnim danima koji su pred nama.

Novi spot pogledajte u nastavku.