Prvi MeasureCamp Croatia održan u Splitu okupio stručnjake marketinga i analitike iz cijeloga svijeta

Prošlu subotu, 18. svibnja, na Mediteranskom institutu za istraživanje života (MedILS) u Splitu održana je prva MeasureCamp konferencija u Hrvatskoj. Konferencija je okupila analitičare i stručnjake digitalnog marketinga iz cijeloga svijeta, a koncept omogućava svakom sudioniku da održi predavanje, zbog čega je vladao veliki interes za sudjelovanje.

MeasureCamp konferencija osnovana je 2012. godine s ciljem dijeljenja znanja i povezivanja zajednice na području digitalne analitike i marketinga. Posebnost ove neobične konferencije (tzv. unconference) leži u tome da svaki sudionik može predavati, predstaviti ideju, održati raspravu ili prokomentirati problem koji teško rješava.

Veliko zanimanje za sudjelovanje

Zbog koncepta gdje se bilo tko može prijaviti kao predavač, bilo je predviđeno 28 predavanja tijekom dana, podijeljenih na četiri dvorane. No prilikom otvaranja prijava za predavanja, predavačka mjesta su nestala u manje od dvije minute, ostavljajući potencijalne predavače bez dostupnih termina. Zbog toga su otvorene dvije dodatne dvorane za diskusije, čime je ostvareno ukupno 37 predavanja u jednom danu.

Često se dogodi da na MeasureCampu sudionici dođu poslušati predavanje i tražiti rješenje problema, pa kasnije tijekom dana dodaju svoje predavanje. Ovdje je bila potpuno obrnuta situacija. Očekivali smo puno predavanja, ali nismo bili spremni na potrebu za otvaranjem još dvije dvorane, rekao je Ivan Frančešević, jedan od organizatora konferencije i Chief Data Officer u tehnološkoj i marketinškoj tvrtki SeekandHit.

Značaj zajednice

Konferencija se održava subotom kako bi sudionici dolazili iz istinskog interesa, a ne zbog slobodnog dana. Ovo prvo izdanje MeasureCampa u Hrvatskoj posjetilo je oko 140 sudionika, od kojih je gotovo pola (45%) došlo iz inozemstva. Govorilo se o aktualnim temama poput umjetne inteligencije u digitalnom marketingu i analizi podataka, privatnosti podataka (consent mode, direktno skupljanje podataka i kolačića), MMM modelima, automatizaciji marketinga i trackinga, a predavanja su pokazala kako hrvatska analitička scena prati u korak svjetske trendove.

Ovo je veliki pokazatelj potencijala i znanja koje hrvatske tvrtke imaju u području digitalnog marketinga i analize. Predstavljanje inovativnih rješenja za obradu i praćenje podataka uvelike je zainteresiralo strane sudionike. A kada to kažu Peter O’Neill, osnivač MeasureCampa, ili predstavnik Googlea, znate da nešto dobro radite, komentirao je Zorin Radovančević, organizator konferencije i osnivač Escape agencije za digitalni marketing.

Suradnja tvrtki za dobrobit zajednice

Ideja za hrvatsko izdanje MeasureCampa nastala je još 2019. godine, kada je planirano da se održi u Splitu, upravo na MedILSu. No, pandemija koronavirusa zaustavila je planove sve do 2024. godine.

Hrvoje Pilić, direktor performance marketing odjela u Degordian agenciji, proveo nas je kroz organizaciju ovakvog eventa:

MeasureCamp je neprofitni event, zaista fokusiran na zajednicu i dijeljenje znanja. Organizatori moraju biti iz različitih firmi, pa smo se tako na jednoj od Googleovih konferencija spojili mi iz Degordiana, SeekandHita i Escape agencije, a kasnije nam se u pripremi pridružio i Casumo.

Pilić je također spomenuo sponzore koji financijski podupiru event, među kojima su Google i Hrvatski Telekom kao glavni sponzori.

Pogled u budućnost

Uz iznimno uspješan prvi MeasureCamp u Hrvatskoj, organizatori već razmišljaju o budućnosti. Planiraju proširiti event i uključiti još više sudionika i predavača iz raznih dijelova svijeta. Ovaj uspjeh nam daje motivaciju da iduće godine organiziramo još veći i bolji MeasureCamp. Želimo nastaviti poticati inovacije i dijeljenje znanja u našoj zajednici, zaključio je Ivan Frančešević.

Veselimo se budućim izdanjima ove jedinstvene konferencije koja je pokazala da Hrvatska ima što ponuditi globalnoj zajednici digitalnog marketinga i analitike!