Publicis Groupe Croatia ekskluzivni GWI partner za Adriatic regiju
Dolazak GWI-a novi je pokazatelj kako Hrvatska ide ukorak s najnaprednijim tržištima. Global Web Index (GWI) svjetski je lider u pružanju uvida u ponašanje potrošača, poznat po provođenju najopsežnijeg istraživanja o ponašanju potrošača na internetu. Lansiranje GWI-a u Hrvatskoj, kao prvoj zemlji u Adriatic regiji, ostvareno je zahvaljujući ekskluzivnoj suradnji s Publicis Groupe Croatia. Ovo je važan trenutak za marketinške stručnjake i brendove jer su im od sada dostupni najnoviji trendovi i uvidi koji oblikuju digital landscape.
Ovo ekskluzivno partnerstvo stavlja Publicis Groupe Croatia na lidersku poziciju primjene data-driven strategija, pružajući jedinstvenu prednost svima koji žele ostati korak ispred u nepredvidivom digitalnom svijetu.
Publicis ima ekskluzivan pristup podacima o Hrvatskoj dostupnim u GWI-u tijekom prvog vala nakon njegova lansiranja, zahvaljujući sponzorstvu Publicisa i ekskluzivnosti koja traje od izlaska u Q3 2023, sredinom studenog, do izlaska u Q4 2023, sredinom veljače 2024. To znači da GWI ne može pružiti pristup podacima o lokalnom tržištu Hrvatske nijednoj neovisnoj ili mrežnoj agenciji do sredine veljače 2024.
Publicis Groupe Croatia prepoznaje ogromnu vrijednost GWI-a i zato je najkvalitetniji izbor za marketinške stručnjake i brendove koji traže temeljito istražene uvide u hrvatsko tržište. S pristupom stvarnim, sveobuhvatnim podacima o preferencijama i ponašanjima potrošača, stručnjaci mogu donositi informirane odluke, usavršavati svoje strategije i ostati povezani s hrvatskim potrošačima.
Partnerstvom Publicis Groupe Croatia i GWI-a, postavljen je temelj za novo razdoblje strateške izvrsnosti i inovacija u hrvatskom marketingu.