Señor, Human Interaction Company, Outdoor Akzent i 404 agency osvojili su Effie Grand Prix za CESI

U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue natjecanja Effie, a Grand Prix pripao je projektu Nije u redu u uredu.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Na dugo iščekivanim Danima komunikacija, festivalu tržišnih komunikacija, proglašeni su pobjednici nagrade Effie, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.

Dobitnici su Grand Prixa i nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2022 Centar za edukaciju i istraživanje (CESI) s primarnom agencijom Señor za projekt Nije u redu u uredu u suradnji s agencijama Human Interaction Company, Outdoor Akzent i 404 agency u kategoriji Engaged Community.

Srebrnu nagradu osvojili su sljedeći projekti: Boranka – projekt pošumljavanja opožarenih područja klijenta Savez izviđača Hrvatske s agencijom Imago Ogilvy u kategoriji Dugoročna učinkovitost; projekt I dalje osigurava vaš mir klijenta Wiener osiguranje Vienna Insurance Group i agencija Señor, OMD Media i iProspect u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; projekt Baš kao život Francka i agencija PINK MOON, PHD Media i Producenti u kategoriji Pića te Nije u redu u uredu klijenta Centar za edukaciju i istraživanje (CESI) i agencija Señor, Human Interaction Company, Outdoor Akzent i 404 agency u kategoriji Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).

Brončane su nagrade dodijeljene Belju i agencijama Impressum komunikacije, Pro Media Group i STUDIO NEXUS za projekt Kravica Kraljica u kategoriji David vs. Golijat; klijentu Konzum plus i agencijama ZOO agencija i ASOMBRO EXTREMO za projekt Poziv Djeda Božićnjaka u kategoriji Engaged Community te Francku i agencijama Imago Ogilvy i PHD Media za projekt Pripremi kako želiš, uživaj kad poželiš u kategoriji Pića.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Konačno okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.