Ulaganje u oglašavanje raste 3,6 %, pogonjeno digitalnim oglašavanjem

U 2018. godini oglašavanje u Hrvatskoj poraslo je za 2,4% u usporedbi s 2017. godinom.

Najnovije prognoze pokazuju da će rast u 2019. godini vjerojatno iznositi 3,6%. Predviđanja su se neznatno smanjila u odnosu na siječanjsko izvješće, što odražava ometajući učinak sporog početka godine u smislu gospodarskog rasta.

Dentsu, prva globalna grupacija za marketinške usluge stvorena za digitalnu ekonomiju, izradila je izvješće o ulaganjima u oglašavanje za 2019. i 2020. godinu.

Svjetlije točke su na horizontu. 2020. godina je velikih događaja – Europsko nogometno prvenstvo, Olimpijske i Paraolimpijske igre u Tokiju 2020. i američki predsjednički izbori te stručnjaci iz Dentsu grupe vjeruju da će ovi događaji potaknuti još veći rast.

Digital je i dalje glavni pokretač rasta ulaganja u oglašavanje i predviđa se da će globalno porasti za 11,5% u 2019. godini, što iznosi 249,7 milijardi USD. I ne zaustavlja se na tome. Ulaganje u digitalnu tehnologiju će se povećati za 11% u 2020. godini kako bi dosegla gotovo 45% udjela ukupnog ulaganja u oglašavanje.

Unatoč neizvjesnosti oko Brexita, nadograđeni su izgledi za 2019. godinu za UK na 6,3%. Velika Britanija je također na desetoj godini zaredom dvoznamenkastog rasta ulaganja u digitalno oglašavanje, naglašavajući digitalnu zrelost tržišta.

Nemojte sve zadržati za sebe… podijelite izvješće.