Uz Digital Pass budite dijelom festivala Cannes Lions u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta na svijetu

Najveći festival kreativnosti odvija se od 17. do 21. lipnja, a ako se tada nećete zateći u Cannesu, odlična je vijest da su vam iz udobnosti vašega doma dostupni svi sadržaji.

Cannes Lions festival je koji istražuje vrijednost kreativnosti u brendiranim komunikacijama, a tijekom pet festivalskih dana industriju opskrbljuje novim idejama, dosad neviđenim istraživanjima te najaktualnijim tehnologijama koje stvaraju i oblikuju popularnu kulturu.

Za sve one koji neće prisustvovati festivalu, iz Cannes Lionsa pobrinuli su se da svi sadržaji svejedno budu dostupni samo jednim klikom – uživo ili kasnije na zahtjev. Cannes Lions Digital Pass prilika je da iskusite festival u njegovoj punini bez obzira na to gdje se nalazili. Sniman desecima kamera u visokoj rezoluciji, svakodnevni stream pripremaju nagrađivana produkcija te novinari svjetske klase.

Prenoseći sadržaje tijekom 12 sati svakoga dana festivala, Digital Pass daje vam pristup glavnoj pozornici, kao i kvalitetnim sadržajima iza kulisa. Sadržaje ćete moći pratiti u realnom vremenu ili nakon festivala, važno je jedino osigurati svoju digitalnu kotizaciju na www.canneslions.com za 195 €.

Važno je naglasiti da je digitalna kotizacija dostupna bez dodatne naknade i delegatima koji će uživo prisustvovati festivalu. Vremena je još malo, stoga na poveznici te službenoj stranici saznajte sve detalje o konceptu Digital Pass te rasporedu događanja – od predavanja zvijezda predavača do stručnih analiza najboljih svjetskih kampanja i razgovora vodećih svjetskih stručnjaka o kreativnosti.