Uz Karlovačko je lakše upoznati njezine starce

Nova plaforma za Karlovačko pivo u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey.

Koliko nam je u životu važan osjećaj pripadnosti i prihvaćanja pokazuju Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey u novoj komunikacijskoj platformi za Karlovačko pivo.

Platforma prati prijatelje, obitelji i manje zajednice te namjerava pričati o pravim ljudskim pričama s kojima se svi prije ili kasnije u životu susrećemo. Podsjeća da samo tolerancijom, prihvaćanjem i razumijevanjem možemo ostvariti sretno društvo zadovoljnih pojedinaca.

Jedna takva stvarna priča ispričana je u novom televizijskom spotu, u kojem pratimo gradskog mladića koji sa svojom djevojkom dolazi na selo kako bi upoznao njezinu obitelj.

Kako takve stvari u svakodnevnom životu gotovo nikada ne prolaze glatko, tamo ga očekuju neočekivane situacije u kojima se ne snalazi baš najbolje, ali nakon početne sumnjičavosti i predrasuda, jednim značajnim obredom inicijacije biva prihvaćen u krug obitelji. Dolazi među svoje.

Spot je režirao dobitnik BAFTA-e za najbolji film, Niall McCormick, Škot koji već dvadesetak godina živi u Zagrebu. Glazbu potpisuje Tamara Obrovac, hrvatska glazbena umjetnica, dobitnica Porina, nominirana za BBC 3 World Music nagradu, koja se svojim izričajem idealno uklopila u ovu priču.