Val grupa 20 godina djelovanja obilježila transformacijom poslovanja, rebrendingom i izdavanjem knjige

Val grupu s preko 40 zaposlenih čine agencije Alpheus, Jedinica, Produkt i Val grupa, a zajedno pružaju 360° komunikacijsku i marketinšku podršku privatnom i javnom sektoru.

Agencija Val grupa slavi 20 godina uspješnog djelovanja, a u tom je povodu predstavljena knjiga Što se krije ispod vala?, koja je svojevrstan prikaz budućnosti Hrvatske kakvom je vide ključni ljudi industrija o kojima ovisi razvoj našeg društva. Knjiga na više od 250 stranica donosi viđenje budućih trendova iz pera 43 opinion makera iz raznih javno-društvenih područja, a predstavljena je u sklopu panel-rasprave na kojoj su sudjelovali Maruška Vizek, pomoćnica ravnateljice Ekonomskog instituta, Zagreb, Hrvoje Balen, član Uprave Visokog učilišta Algebra i predsjednik udruženja HUP ICT, dr. sc. Dragan Bagić, izvanredni profesor, Odsjek za sociologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu te dr.sc. Jakov Žižić s Hrvatskog katoličkog sveučilišta, dok je moderator bio Mario Aunedi Medek, član Uprave Val grupe.

Oblikovanje promjena u svim segmentima društva

Knjiga Što se krije ispod vala? ujedno je označila i završetak procesa transformacije i rebrendiranja Val grupe. Naime, Val grupa predstavlja evoluciju agencije Media Val iz klasične PR agencije u grupu specijaliziranih i međusobno povezanih agencija koja oblikuje promjene u svim segmentima društva kroz sve dostupne oblike komunikacije. Val grupu s preko 40 komunikacijskih stručnjaka čine Alpheus u području javnih poslova, Jedinica u području upravljanja brendom i digitalnom komunikacijom, Produkt u području iskustvenog marketinga te Val grupa u području komunikacijskog menadžmenta, a zajedno pružaju 360° komunikacijsku i marketinšku podršku privatnom i javnom sektoru.

Val Grupa je osim procesa transformacije, provela i proces rebrendiranja, i to samostalno – kroz angažman tvrtki članica, a ovom evolucijom na svom primjeru pokazuje spretnost i predvodništvo u prepoznavanju i prilagodbi tržišnim promjenama.

Nakon 20 godina rada, nagrada, uspjeha, tisuća sjajnih projekata, više od 400 klijenata, došlo je vrijeme za velike promjene – Media Val je postao Val grupa. U posljednjih par godina širili smo opseg svojih usluga i sada se doista možemo – i želimo – baviti svim elementima komunikacije. Ovo je potvrda da znamo u okolnostima stalnih promjena graditi vrijednost brenda za sve njegove dionike, i za zaposlenike i za širu zajednicu, istaknula je Nina Išek Međugorac, članica Uprave Val grupe.

Znanje kao najvrjednija valuta

Val grupa je usmjerena na znanje, odnosno, kako mi to volimo reći – kladimo se na znanje i time osiguravamo da su poduzeća s kojima radimo održiva i relevantna, a pritom smo pouzdan, odgovoran i snažan partner u podržavanju privatnih i javnih tijela u izgradnji sigurnog i transparentnog društva. Svjesni smo važnosti razumijevanja promjena koje se događaju na razini ponašanja, stavova i navika građana, kao i političkog, gospodarskog i društvenog konteksta u kojem živimo što je preduvjet za uspješno strateško planiranje i upravljanje unutar svake organizacije, a mi zahvaljujući našim zaposlenicima koji su stručnjaci u raznim komunikacijskim područjima nudimo klijentima iskustvo i znanje, ističe Mario Dukarić, član Uprave Val grupe.

I kroz samu knjigu Što se krije ispod vala? je naglašeno da će budućnost kompanija kao i društva u cjelini biti zasnovana na komunikaciji pri čemu će uloga odnosa s javnošću sve više jačati. Mario Aunedi Medek naglašava da je na komunikatorima da prvi prepoznaju trendove i promjene te ih prilagode potrebama tržišta.

Ono što vidimo je da se komunikacija u protekle tri godine dodatno etablirala kao strateški važna funkcija bilo koje organizacije i upravo ovaj kontekst od nas komunikatora traži posvećenost izvrsnosti i nikad veće znanje. Komunikacija će imati sve jaču ulogu i u objašnjavanju svrhe pojedinih kompanija različitim dionicima – zaposlenicima, partnerima, potrošačima, široj javnosti, medijima… Više nije važno samo ostvarivati profit, nego je važno imati pozitivan utjecaj na društvo koje kompanijama donosi bolje pozicioniranje među različitim javnostima. Najveća zamka u tom procesu je odrediti svrhu, a ne biti u mogućnosti je slijediti i adekvatno iskomunicirati, smatra Medek.