Veliko natjecanje kreativnosti IdejaX otvorilo je prijave za još jednu uspješnu sezonu!
U tijeku su prijave na novo izdanje natjecanja IdejaX, koje u ovoj sezoni za prijavitelje priprema kategorije Priroda i Društvo te skupinu Best of Packaging, a kvalifikacijski period obuhvaća razdoblje od 5. rujna 2022. do 18. veljače 2024.
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već četrnaestu godinu uspješno natječu kako agencije tako i nezavisni profesionalci sa svojim kreativnim idejama. Organizirana pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) u okviru festivala Dani komunikacija, IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice, a prijave su u tijeku.
Kategorije natjecanja IdejaX od ove godine obuhvaćaju čak 21 kategoriju u pet skupina:
- Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija
- Best of Ad-Making, u kojoj se nagrađuje najbolja izvedba (craft) u službi ideje na području tržišnih komunikacija
- Best Branding & Rebranding, kategorije u kojima se ističu najbolje kreacije novog brandinga ili vizualnog identiteta, kao i rebranding postojećeg
- Best of Packaging, skupinu u kojoj nagrađujemo najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže
- Best of Positive Change, koja prepoznaje najbolje društveno odgovorne projekte, odnosno moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu.
Uvedena je nova natjecateljska skupina – IV. Best of Packaging, posvećena najinovativnijim i najkreativnijim rješenjima u svijetu dizajna ambalaže. Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey), član Organizacijskog odbora IdejeX, pojasnio je: Nestankom Cropaka 2018. godine ostala je velika praznina u profesionalnom životu za sve koji se bave ambalažom. Drago mi je će pet godina kasnije IdejaX djelomično popuniti tu prazninu posebnom natjecateljskom skupinom za jedan od najvažnijih alata u tržišnom komuniciranju.
U sklopu ove skupine bit će vrednovana ideja i izvedba, uzimajući u obzir i faktor održivosti u kontekstu materijala i načina proizvodnje, a projekte je moguće prijaviti unutar dvije kategorije: Mala naklada za ambalažu proizvedenu u manje od 10.000 primjeraka te Velika naklada za ambalažu proizvedenu u više od 10.000 primjeraka.
I natjecateljska skupina V. Best of Positive Change ove godine bilježi važnu novost: obuhvatit će dvije kategorije namijenjene svim projektima koji mijenjaju svijet nabolje: Priroda, kategorija koja slavi ideje kojima se potiče donošenje ekološki prihvatljivijih odluka i/ili povećava popularnost ekološki prihvatljivih proizvoda i usluga te Društvo, kategorija posvećena idejama kojima je cilj postići pozitivnu društvenu ili kulturnu promjenu, odnosno izazvati prihvaćene norme i stereotipe koji stvaraju društvene nejednakosti.
Za sudjelovanje je potrebno ispuniti jednostavnu online prijavnicu u kojoj je potrebno navesti naziv rada, ime agencije i klijenta, kategoriju prijave, strateške partnere i individualna priznanja pojedincima koji su najviše zaslužni za uspjeh rada. Sudionici u sklopu prijavnice dostavljaju i rad, koji može biti prezentiran u obliku videosažetka u trajanju od najviše dvije minute ili kao .PDF dokument.
Kvalifikacijski period novog izdanja natjecanja obuhvaća razdoblje od 5. rujna 2022. do 18. veljače 2024., a prijavni period za sve skupine otvoren je do 18. veljače 2024.
Više informacija pronađite na službenim stranicama natjecanja.