Wiko Mobile, najbrže rastući brend pametnih telefona u Europi, novi je regionalni klijent agencije Grey!
Wiko Mobile, francuska tvrtka za proizvodnju pametnih telefona, novi je regionalni klijent agencije Grey.
Wiko Mobile, francuska tvrtka za proizvodnju pametnih telefona, novi je regionalni klijent agencije Grey. Wiko mobilni telefoni dostupni su u 30 zemalja, a njihova popularnost raste diljem svijeta: ove je godine tvrtka svoje poslovanje proširila i na Adriatic regiju – Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju. Grey Adriatics bit će zadužen za digitalne i PR aktivnosti tvrtke Wiko Mobile u ove tri zemlje, odnosno Greyevi uredi u Zagrebu, Beogradu i Ljubljani.
Tvrtka Wiko od pozvanih je agencija tražila strateško-kreativna rješenja digitalnih i PR aktivnosti za pozicioniranje brenda na ovim tržištima. “Ono što se posebno ističe su inovativna digitalna rješenja za ciljanu publiku po kojima će brend biti prepoznat u regiji. Greyev pomak iz mobile first u mobile only način razmišljanja pomoći će ostvariti ciljeve zacrtane za naredno poslovno razdoblje”, ističe Nikola Bubanj, izvršni direktor Grey Adriatics.
Wiko Mobile u Francuskoj ima tržišni udjel od 18%, a u Portugalu i Italiji nalazi se među prva 3 brenda s aspekta ukupne prodaje, bez operatera. Wiko pametni telefoni odlikuju se jedinstvenim i cool dizajnom, inovativnom tehnologijom i prihvatljivim cijenama.
Grey Zagreb nedavno je u svoje redove doveo Veljka Golubovića, jednoga od najnagrađivanijih kreativaca u regiji, dobitnika osam lavova iz Cannesa. Grey Zagreb kreirao je hub usluga koje odgovaraju na sve zahtjeve klijenata, inspirirane su rezultatima i mjerljivim učincima. Osim strateškog planiranja i digitalnih kampanja, novim akvizicijama unutar ljudskih potencijala Grey svoje poslovanje širi na result-driven digitalna rješenja: digitalni razvoj proizvoda, ecommerce tehnologiju, web development, social i content strategiju, analitiku i optimizaciju.