Zadivite regiju: Otvorene su prijave na BalCannes, veliko regionalno natjecanje kreativnosti!

Upravo je objavljen pravilnik novog izdanja natjecanja! Među brojnim novostima kojima će BalCannes istaknuti genijalnost regionalne komunikacijske scene posebno se ističu nove tržišne kategorije: Crisis Response, Automotive i IT, kao i nova skupina Positive Change Mosaic.

FOTO: Matija Habljak/PIXSELL

BalCannes nastavlja s razvojem u službi isticanja kreativnih potencijala regije – otvorene su prijave za najkvalitetnije kreativne projekte! Službeno je dostupan pravilnik ovoga velikog regionalnog natjecanja kreativnosti, koji će ponovno zasjati u kompetitivnijem svjetlu i definirati komunikacijsku industriju Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije, slaveći najbolje i najoriginalnije u regiji.

Uoči prezentacija na kojima su predstavnici zemlja natjecateljica BalCannesa na Weekend Media Festivalu pružili presjek ključnih trendova u pojedinoj zemlji članici BalCannesa, u Rovinju su i službeno otvorene prijave za novo izdanje natjecanja koje će još jednom ujediniti regiju u kreativnosti, ističući najbolje komunikacijske prakse.

BalCannes je postao broj 1 projekt koji ocrtava kreativni mozaik ovih prostora, poručila je Dunja Ivana Ballon, članica Organizacijskog odbora BalCannesa, ali i direktorica Dana komunikacija, na kojima se BalCannes od ove godine održava. Slušali smo tržište i zajedno s nekima od najboljih stručnjaka iz pet zemalja definirali BalCannes koji je okrenut napretku i budućnosti uz novu strukturu kategorija i pravilnik, koji su najbolji dosad. Ovaj je projekt stvoren za vas, stoga ne oklijevajte s prijavama – pokažite svima što znate.

NOVE TRŽIŠNE KATEGORIJE: CRISIS RESPONSE, AUTOMOTIVE, IT

U skupinu I. Market Mosaic, koja projekte vrednuje i nagrađuje prema poslovnim kategorijama u kojima i inače konkuriraju na tržištu: od Hrane, Alkoholnih i Bezalkoholnih pića, Telekomunikacijskih usluga, Zdravlja i farmacije pa sve do kategorija poput Korporativnih komunikacija, uvrštene su i tri nove kategorije: Crisis Response, koja će okupiti projekte kojima je cilj bio odgovoriti na krizne situacije pružanjem informacija, podrške i smjernica pogođenom stanovništvu i drugim dionicima; Automotive, u koju će se smjestiti novi projekti koji tematiziraju automobilsku industriju te IT, kategorija koja će se posebno usmjeriti na tehnološke inovacije. Natjecateljima će u ovoj skupini biti dostupno čak 15 kategorija.

FOTO: Emica Elveđi/PIXSELL

NOVA SKUPINA: POSITIVE CHANGE MOSAIC

Prošla je natjecateljska sezona BalCannesa posebno reflektirala činjenicu da su kreativci u regiji usmjereni na društvenu odgovornost. Zbog velikog broja prijavljenih, ali i visoko ocjenjenih prijava u kategoriji Social Responsibility, natjecanje od ove godine uvodi Skupinu II: Positive Change Mosaic, koja sadržava dvije natjecateljske kategorije: Green Impact, koja će se usmjeriti na projekte koji su potaknuli korisnike na ekološki prihvatljivije izbore i/ili povećali popularnost ekološki prihvatljivih proizvoda i usluga koje uključuju ekološki osviještene poruke; te Community Care, koja će proslaviti marketinške napore koji su bili učinkoviti u rješavanju određenog društvenog problema.

DVOGODIŠNJI KVALIFIKACIJSKI PERIOD

Moguće je prijaviti cjelovite, integrirane kampanje, kao i pojedinačne, jedinstvene dijelove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju provođenu tijekom dvogodišnjega kvalifikacijskog perioda od 20. kolovoza 2021. do 16. studenog 2023. Prijava na BalCannes iznimno je jednostavna – dovoljno je ispuniti prijavnicu te priložiti kratki videosažetak, a sve informacije o prijavi dostupne su u pravilniku natjecanja.

Rani prijavni rok traje do 17. listopada, dok kasni prijavni rok završava 16. studenog 2023. O najboljim radovima i ovoga će puta odlučivati žiriji sačinjeni od profesionalaca iz redova agencija i klijenata. Poseban žiri činit će predstavnici vodećih strukovnih medija u regiji sa specijaliziranim pristupom te najbolji rad po svojim kriterijima nagraditi nagradom koja će odabrani projekt istaknuti u BalCannes Reportu – BalCannes Editor’s Pick Award.

MOZAIK KREATIVNOSTI: VELIKI REGIONALNI IZVJEŠTAJ

Podsjetimo, ove se godine poznato regionalno natjecanje kreativnosti održalo prvi put na Danima komunikacija, a nakon proglašenja pobjednika na svečanoj rovinjskoj pozornici uslijedila je i objava BalCannes Reporta. Izvještaj naziva BALCANNES MOZAIK KREATIVNOSTI obuhvatio je niz regionalnih ljestvica s podacima o najboljim projektima, oglašivačima i agencijama u regiji, ali i unutar natjecateljskih zemalja, a nova sezona natjecanja prikupit će uvide koji će biti od velike važnosti kako za agencije tako i za oglašivače te tržišta regije.

Pravilnik s detaljnim informacijama o BalCannesu 2024 – na kojemu će još jednom biti moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili brončanu nagradu i regiji pokazati kvalitetu vlastitih projekata – potražite na poveznici.

FOTO: Emica Elveđi/PIXSELL