Zašto je Mustafa Nadarević nakon dugo vremena pristao glumiti u reklami?

Glumački bard u kampanji oglašivača A1 Hrvatska i agencije Bruketa&Žinić&Grey za brend Tomato.

“Može, ako mogu biti bakica”, ispalio je kao iz topa glumac Mustafa Nadarević na prvom sastanku prilikom dogovora oko nove kampanje za brend Tomato. “Ali nije računao kako ima posla s A1 Hrvatska i agencijom Bruketa&Žinić&Grey, jer mi smo odmah rekli može”, govori  Đorđe Janković, kreativni direktor agencije. I tako je ovaj glumački bard nakon duljeg vremena prihvatio ulogu u reklami.

Glumi djeda (i bakicu) lukavog i mudrog uma, a mladog duha, kojeg nitko ne može “preveslati” jer zna kako u životu treba razlikovati dobre ponude od onih loših. Racionalisti poput njega specifična su grupa ljudi koja točno zna koliko što vrijedi pa neće uzalud potrošiti svoj novac i uvijek će biti zadovoljni svojim izborom. Takvi su i Tomato korisnici, oni ne kompliciraju i traže najbolji odnos cijene i kvalitete.

Kao iskusan glumac, snažnog i prepoznatljivog karaktera, Mustafa Nadarević savršeno je utjelovio Tomato korisnika koji poručuje – što će ti suvišne stvari koje znaš da nećeš iskoristiti.