Zašto nikako ne smijete propustiti prijavu na IdejuX? Evo što kažu domaći stručnjaci
Prijave za IdejuX 2025, vodeće nacionalno kreativno natjecanje, u tijeku su i traju do 17. ožujka. Ove godine natjecanje donosi značajne novosti, uključujući novu natjecateljsku skupinu Best in Channel, koja nagrađuje inovativnu upotrebu različitih komunikacijskih kanala, kao i proširenje skupine Best on Market s dodatnim poslovnim kategorijama. Uz prepoznatljive Best Branding & Rebranding i Best of Positive Change kategorije, IdejaX 2025 nastavlja promovirati kreativnost bez granica.
Članovi žirija ove su godine odlučili prijaviteljima objasniti što će propustiti ako se ove godine ne prijave na IdejuX, a njihove odgovore pronađite u nastavku!
Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Marin Ostojić (ZOO agencija), predsjednik žirija: Za prijavu je potrebno malo vremena i samopouzdanja i zaista se ne isplati ne prijaviti ono na što ste najponosniji. Ako vaši radovi bilježe uspjehe na tržištu te barem malo pomiču granice, vjerujte da ih žiri željno iščekuje.
Martina Pavić (BBDO Zagreb), članica žirija: Propustit će priliku za druženje sa svima koji su odavno shvatili da su reklame najbolji dio programa.
Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey), član žirija: Prijava rada na natjecanje IdejaX godišnja je važna higijena svake agencije koja njeguje kreativne ideje, svojevrsno suočavanje s realnošću.
Izvorka Jurić (Dig studio), članica žirija: Propustit će dobru zabavu, nalet natjecateljskog adrenalina i uvid u najbolje ideje godine.
Luka Mavretić (Imago Ogilvy), član žirija: U sklopu vrlo bogatog repertoara Dana komunikacija, IdejaX ima zanimljiv USP – priliku da se domaći prijavitelji međusobno usporede i istaknu, što je za naše lokalno tržište i najrelevantnije.
Alen Kekić (I to nije sve! kreativna agencija), član žirija: IdejaX nije samo još jedno od natjecanja – ovo je mjesto gdje ideja i kreativnost, najsnažnije valute u našoj industriji, dobivaju svoje pravo značenje, gdje se nagrađuje hrabrost i gdje najbolje kampanje postaju benchmark industrije. Vidimo se u Rovinju!
Ana Lozica (MinusMinus Agency), članica žirija: Priliku da bližnjima napokon objasne čime se zapravo bave i da su komunikacije pravi posao.
Sean Poropat (Studio Sonda), član žirija: Ako kolegice i kolege ne prijave svoje radove na IdejuX, propustit će priliku za to da: ne dobiju ništa, ne uđu u uži izbor, ne dobiju broncu, srebro, zlato ili Grand Prix. Samim time ljuti i razočarani okrive žiri, organizatora, boga i vraga te na kraju, ako smognu snage i budu iskreni prema sebi, shvate da projekt možda i nije ono što su mislili da jest. I prihvate tu situaciju kao priliku da nauče nešto o sebi, svom radu, kolegama, tržištu, širem kontekstu. U svakom slučaju win-win situacija: Dobijete li nagradu slavite sretni i ponosni – to je ono što svi priželjkujemo, a u suprotnom – dogodi se trenutak introspekcije i analize, gdje svaki element projekta i prijave, ali i nas samih, dolazi pod povećalo. Za nas u Sondi je uvijek to neprocjenjivo, ključno za učenje i razvoj na razini pojedinaca i na razini organizacije. Nagrađeni ili ne, uvijek izlazimo bogatiji za neprocjenjivo iskustvo.
Anselmo Tumpić (Studio Tumpić/Prenc), član žirija: Mogli biste propustiti nove kategorije i novu skupinu pod nazivom “Best in Chanel”, koja prepoznaje i nagrađuje najbolje ideje u području tržišnog komuniciranja, s posebnim naglaskom na komunikacijske kanale.
Ira Payer (Superstudio), članica žirija: Svi uvijek preispitujemo svoje radove – je li dovoljno dobro, jesmo li mogli bolje? Ako projekt ne prijaviš na IdejuX, propustit ćeš priliku da ga tvoji kolege prepoznaju, vrednuju i upamte kao onaj koji je ostavio trag.
Ivan Pavičić (Šanavala), član žirija: Bez prijave nema ni spotlighta. A u ovim vremenima svaki rad ga zaslužuje jer iziskuje velik trud da se realizira. Kreativno znojenje ne garantira slavu, a opet, možda se i osvoji nešto više od tapšanja po ramenu. Tako da, manje FOMO-a, više akcije!
Jakov Vilović (UTORAK), član žirija: Kraj svijeta kuca na vrata. Ako ne Rusi, ucmekat će nas Amerikanci ili skupe krafne. Smrt rijetko ima prednosti, ali ako već morate stradati, bolje je s IdejomX u rukama.
Foto: Vana Katančić
Više informacija o IdejiX pronađite na službenim stranicama natjecanja.