Briefing.hr: HURA Pokrenula kampanju – podizanje svijesti o posljedicama pada investicija u tržišnom komuniciranju

U petak, 20. studenoga 2009., u tiskanim je medijima pokrenuta kampanja Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA), čiji je cilj podići svijest javnosti o posljedicama pada investicija u tržišnom komuniciranju za oglašivače, medije, agencije, ali i gospodarstvo u cjelini.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Cijeli članak pročitajte ovdje.


Ostale objave

Novo.hr: odgovorno oglašavanje stiglo do influencera; Objavljene smjernice za bolje influencanje

Glas Istre: Studio Sonda lansirao Oraketa dobitnu raketu za Radensku: Osvojen Red Dot, prestižna nagrada za dizajn

Parentium.com: Studio Sonda osvojio Red Dot za redizajn Orakete

Porestina.info: Studio Sonda lansirao Oraketa dobitnu raketu: prvi Red Dot u povijesti Radenske