Objave za medije

Priopćenje za javnost: Ovo su savjeti za maksimalnu produktivnost britanske stručnjakinje za time management

Priopćenje za javnost: Kako raditi manje, a postići neprocjenjivo više – saznajte na online HOWtoWOW radionici o time managementu

Priopćenje za javnost: Program Kreativna Europa 2,2 milijarde eura usmjerit će prema kulturnom sektoru i kreativnosti

Priopćenje za javnost: Maria Šimurina i Luka Mavretić iz agencije Imago Ogilvy osvojili Grand Prix natjecanja Young Lions Croatia!

Priopćenje za javnost: Otvorene su prijave na Effie – a nove kategorije slave efikasnost u nepredvidivim okolnostima

Priopćenje za javnost: Kako efikasno komuniciraju čelnici Europskoga parlamenta saznajte u online formatu Dana komunikacija

Priopćenje za javnost: Najbolja agencija BalCannesa je Bruketa&Žinić&Grey, a Saatchi&Saatchi Croatia i Violeta zaslužni su za najbolji projekt

Priopćenje za javnost: Počinje lov na lavove BalCannesa: Novi koncept prijava za posebne okolnosti

Priopćenje za javnost: Razmislite o boljem svijetu, a zatim inspirirajte ljude na njegovo stvaranje – poruka je DK Piknika by Jamnica Botanica

Priopćenje za javnost: Prvi dan DK Piknika by Jamnica Botanica, prve DK poslovne konferencije u prirodi, nadmašio očekivanja

Priopćenje za javnost: Sutra počinje prva DK konferencija u prirodi – DK Piknik by Jamnica Botanica

Priopćenje za javnost: Kako komunicirati u krizi i što će biti s event industrijom doznajte na DK Pikniku by Jamnica Botanica

Priopćenje za javnost: Effie Index 2020: Poznate su najučinkovitije kompanije i agencije na svijetu, među njima i one iz Hrvatske

Priopćenje za javnost: Vodeći svjetski biznismeni, futuristi, psiholozi i kreativci uživo online na DK Pikniku by Jamnica Botanica

Priopćenje za javnost: Netipični festival u netipičnim okolnostima: Organizatori Dana komunikacija predstavili DK Piknik u Maksimiru

Priopćenje za javnost: Radila je spajanja vrijedna 200 milijardi eura, a 27. svibnja je na DK Talksima

Priopćenje za javnost: Kampanja #jedvacekam s više od 160.000 pogleda preplavila medijski prostor

Priopćenje za javnost: Kreativnost čini razliku – HURA poziva da inicijativom #jedvacekam podržite omiljene brendove

Priopćenje za javnost: O komunikaciji i leadershipu u krizi učite od „Top Woman in PR“ – Marian Salzman

Priopćenje za javnost: Akcija #jedvacekam – od danas svatko može biti kreativac koji će proslaviti omiljeni lokalni brend, tvrtku ili ustanovu