Objave za medije

Priopćenje za javnost: Ministar Horvat: “Želim pružiti punu i nedvosmislenu podršku nastavku svih mogućih komercijalnih aktivnosti”

Objava za javnost: Iz HURA-e od Vlade RH traže snažnije mjere za očuvanje radnih mjesta i ublažavanje udara na realni sektor, HUP podržao zahtjev

Priopćenje za javnost: HURA: Moramo učiniti sve da se u Hrvatskoj nastave komercijalne i gospodarske aktivnosti

Priopćenje za javnost: Dani komunikacija 2020 održat će se u listopadu

Priopćenje za javnost: Vodeći kreativci svjetskih top-lista družit će se s nama na Danima komunikacija

Priopćenje za javnost: Futurolog i evanđelist koji će spasiti svijet od dosade stižu na Dane komunikacija

Priopćenje za javnost: Emmyjem nagrađivani dizajner i mentor milijuna ljudi Chris Do dolazi na Dane komunikacija

Priopćenje za javnost: Prvo desetljeće IdejeX i MIXX-a u znaku zanimljivih novosti za prijavitelje

Priopćenje za javnost: Elita industrije na Danima komunikacija – stižu najutjecajniji oglašivač svijeta i poznati bihevioralni strateg

Priopćenje za javnost: Priprema, pozor, Cannes! – otvorene prijave za natjecanje Young Lions Croatia 2020

Priopćenje za javnost: Dani komunikacija vole i mrze komunikacijsku industriju

Priopćenje za javnost: Nekad i sad: Tko su glavni stručnjaci domaće komunikacijske industrije?

Priopćenje za javnost: Anđela Buljan Šiber nova predsjednica Uprave HURA-e

Priopćenje za javnost: Počinje potraga za najboljim Effie projektima, nove kategorije i za digitalce

Priopćenje za javnost: HURA-ine agencije osvajaju inozemna tržišta: U 2018. godini zabilježeno 250 milijuna kuna prihoda od izvoza

Priopćenje za javnost: Jedan od top 10 svjetskih advertising redatelja na HOWtoWOW-u

Priopćenje za javnost: Britanci Dane komunikacija uvrstili među najbolje evente na svijetu

Priopćenje za javnost: Mala agencija iz Vižinade kući nosi čak tri lava s BalCannesa, a titulom najbolje agencije u regiji okrunjen beogradski McCann

Priopćenje za javnost: Kontinuiran porast pozitivne percepcije oglašavanja: Čak 61 % Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima

Priopćenje za javnost: “Zar je itko povjerenje stekao urlanjem?“