Objave za medije

Priopćenje za javnost: Prvo desetljeće IdejeX i MIXX-a u znaku zanimljivih novosti za prijavitelje

Priopćenje za javnost: Elita industrije na Danima komunikacija – stižu najutjecajniji oglašivač svijeta i poznati bihevioralni strateg

Priopćenje za javnost: Priprema, pozor, Cannes! – otvorene prijave za natjecanje Young Lions Croatia 2020

Priopćenje za javnost: Dani komunikacija vole i mrze komunikacijsku industriju

Priopćenje za javnost: Nekad i sad: Tko su glavni stručnjaci domaće komunikacijske industrije?

Priopćenje za javnost: Anđela Buljan Šiber nova predsjednica Uprave HURA-e

Priopćenje za javnost: Počinje potraga za najboljim Effie projektima, nove kategorije i za digitalce

Priopćenje za javnost: HURA-ine agencije osvajaju inozemna tržišta: U 2018. godini zabilježeno 250 milijuna kuna prihoda od izvoza

Priopćenje za javnost: Jedan od top 10 svjetskih advertising redatelja na HOWtoWOW-u

Priopćenje za javnost: Britanci Dane komunikacija uvrstili među najbolje evente na svijetu

Priopćenje za javnost: Mala agencija iz Vižinade kući nosi čak tri lava s BalCannesa, a titulom najbolje agencije u regiji okrunjen beogradski McCann

Priopćenje za javnost: Kontinuiran porast pozitivne percepcije oglašavanja: Čak 61 % Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima

Priopćenje za javnost: “Zar je itko povjerenje stekao urlanjem?“

Priopćenje za javnost: HURA za svijet jednakih mogućnosti

Priopćenje za javnost: Ožujsko pivo najučinkovitiji brend, a BBDO Zagreb najučinkovitija agencija u Hrvatskoj prema Effie Worldwideu

Priopćenje za javnost: BBDO Zagreb proglašena agencijom, Zagrebačka pivovara oglašivačem godine, a Grand Prix ide u ruke agencije Studio Sonda

Priopćenje za javnost: Martina Ukić i Ana Tavić iz Studija Sonda pobijedile su na natjecanju Young Lions Croatia

Priopćenje za javnost: Legendarni Sir Sorrell na Danima komunikacija: priča o uspjehu jednog od najvećih poduzetnika na svijetu

Priopćenje za javnost: Vrijeme je da drastično preispitamo način na koji pristupamo inovacijama ako želimo izbjeći tragediju – poruka je koja stiže s Dana komunikacija

Priopćenje za javnost: Boranka i agencija Imago Ogilvy osvojile nagradu Mixx Best in Show