Dobra praksa
Od svojeg osnivanja do danas HURA! pridonosi napretku tržišta.
HURA! je pokretač gotovo svih važnijih domaćih inicijativa kojima je cilj unapređenje tržišta.
To uključuje inicijative poput osnivanja Hrvatske udruge za samoregulativu tržišnih komunikacija (HUK) ili HURA!-ina Suda časti, ali i pripremu materijala i promicanje dobre prakse u vidu Kodeksa HURA!-e, domaćih i međunarodnih preporuka za provođenje natječaja te razne druge teme.
HURA! posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka, a Pravila privatnosti uređuju postupanje s vašim podacima prilikom korištenja naših usluga.
Pročitaj višeUz smjernice, formirani su predlošci te sastavljena lista pitanja i čestih odgovora.
Pročitaj višePosljednjih nekoliko tjedana i mjeseci, često se razgovara i piše o donošenju Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), pa je iznimno važno da su agencije u tijeku s novostima.
Pročitaj višeAgencije HURA-e zalažu se za informiranje i educiranje o važnosti rodne raznolikosti i ravnopravnosti za industriju u skladu sa svjetskim standardima te izrazito predano rade na poboljšanju raznolikosti u industriji oglašavanja i industriji tržišnog komuniciranja kako bismo pokazali koliku vrijednost raznolikost ima u kreativnosti i učinkovitosti. HURA prepoznaje da industrija tržišnog komuniciranja može imati snažan […]
Pročitaj višeKodeks HURA-e čini dopunu pravnih dokumenata RH i predstavlja minimum standarda i etike u industriji.
Pročitaj višeSud časti nadležan je za tumačenje Kodeksa te stajališta i smjernice o praksi tržišnog komuniciranja.
Pročitaj višeSadržaji koji se štite intelektualnim vlasništvom ključni su za industriju tržišnih komunikacija, stoga se pristupilo izradi publikacije, koju je u izvornom obliku objavila svjetska organizacija za intelektualno vlasništvo (WIPO).
Pročitaj višeSmjernice za uspješnu provedbu natječaja razvijene su radi poboljšanja natječajnog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge oglašivačima. One se oslanjaju na međunarodnu praksu sažetu u dokumentu “WFA & EACA Pitch Guidelines” koja je usuglašena među oglašivačima u sklopu Svjetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i marketinškim agencijama u sklopu Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Možete ih pogledati […]
Pročitaj više