Istraživanja
Razvijamo i podupiremo struku novim znanjima.
Radi razvijanja i podupiranja struke novim znanjima, redovitim provođenjem istraživanja HURA! nastoji prikupiti korisne i vrijedne podatke koji pružaju pregled stanja u industriji.
Osim što redovito surađuje s agencijom za istraživanje tržišta Ipsos ispitujući percepciju struke u općoj javnosti, suradnju agencija i klijenata među oglašivačima te radi agencijski cenzus među agencijama sa statistikama o stanju u industriji, HURA! na godišnjoj razini priprema procjenu medijske potrošnje u Hrvatskoj (HURA! Media AdEx) te tako ustraje na unapređivanju rada, tržišta i poslovne suradnje.
Svake godine procjenjujemo investicije u zakup medijskog prostora u primarnim komunikacijskim kanalima.
Pročitaj višeIstraživanje HURA-e i Ipsosa pokazalo je kontinuiran porast pozitivne percepcije oglašavanja: 61 % Hrvata oglase doživljava informativnima i pozitivnima.
Pročitaj višePokušali smo utvrditi na kojoj su razini razumijevanje i percepcija struke kod opće javnosti.
Pročitaj višeSvjetska federacija oglašivača (WFA) objavila je rezultate ispitivanja na temu agencijskog briefinga, uspoređujući pritom stajališta klijenata i agencija.
Pročitaj višeRezultati istraživanja Deloittea potvrdili su ekonomski značaj oglašavanja u Europskoj uniji.
Pročitaj višeMeđu oglašivačima proveli smo istraživanje o kriterijima odabira agencija i zadovoljstvu suradnjom.
Pročitaj višeIstražili smo stanje u domaćim agencijama i dobili prve ikad statistike o agencijskom tržištu u Hrvatskoj.
Pročitaj višeSudjelovali smo u europskom istraživanju na temu privlačenja mladih talenata u industriju.
Pročitaj više