Mediji o nama

Jutarnji.hr: Etika u marketingu: Kako struka može osigurati poštenu, pristojnu i istinitu komunikaciju

Dnevnik: Kako struka može osigurati poštenu, pristojnu i istinitu komunikaciju

24 sata: Etika u marketingu: Kako struka može osigurati poštenu, pristojnu i istinitu komunikaciju

Poslovni dnevnik: Želimo standardizirati FORMATE ONLINE oglasa

Telegram.hr: Etika u marketingu: Kako struka može osigurati poštenu, pristojnu i istinitu komunikaciju

Index: Etika u marketingu: Kako struka osigurava poštenu, pristojnu i istinitu komunikaciju

Večernji list: Etika u marketingu: Kako struka može osigurati poštenu, pristojnu i istinitu komunikaciju

Redakcija.hr: Izložba koju trebate posjetiti! Doživite organizirani kreativni kaos

Zagrebonline.hr: Izložbom “Od arhitekture do doživljaja” agencija Brigada zaokružuje deset godina uspješnog poslovanja

Privredni vjesnik: Izložbom Brigada zaokružuje 10 godina poslovanja

HGK: Online konferencija Social Responsibility in Marketing

T-Portal: Izložbom “Od arhitekture do doživljaja” agencija Brigada zaokružuje deset godina uspješnog poslovanja

Svijetkulture.com: Izložbom „Od arhitekture do doživljaja“ agencija Brigada zaokružuje deset godina uspješnog poslovanja

Poslovni: FOTO: Brigada izložbom proslavila deset godina rada

Living.večernji.hr: Izložbom „Od arhitekture do doživljaja“ agencija Brigada zaokružuje deset godina uspješnog poslovanja

Jatrgovac.com: Izložba “Od arhitekture do doživljaja” zagrebačke Brigade

Glas Slavonije: Golem porast vrijednosti influencer marketinga

Rplus.video: Izložba “Brigada: od arhitekture do doživljaja” | HDD galerija

Glas Slavonije: GOLEM PORAST VRIJEDNOSTI INFLUENCER MARKETINGA

Ictbusiness.info: HURA je nova nositeljica licence IAB Croatia