Mediji o nama

Profitiraj.hr: Poznat je žiri natjecanja Effie, koji će odlučiti o najefikasnijim hrvatskim marketinškim projektima

Ictbusiness.info: Poznat žiri natjecanja Effie koji će odlučiti o najefikasnijim hrvatskim marketinškim projektima

Jutarnji.hr: “Ne moraš biti bogat moćan, niti iz New Yorka da svijet govori o tebi”

Privredni vjesnik: Poznat je žiri natjecanja Effie Awards Croatia

Lider.media: Poznat je žiri natjecanja Effie koji će odlučiti o najefikasnijim hrvatskim marketinškim projektima

Jutarnji list – Svijet: Našu budućnost vidimo u kreiranju proizvoda i usluga, ne više samo u oblikovanju

Netokracija.com: Digitalno marketinška 2020.: Doživjeli smo digitalnu revoluciju, slijedi digitalna detoksikacija

Poslovni: Ideje koje donose rezultate

Poslovni dnevnik: Koji K

Glas Istre: POBJEDNICI “YOUNG LIONS CROATIA”: U 24 sata osmislili pobjedničku digitalnu kampanju za udrugu BoliMe Više iz rubrike

Profitiraj.hr: Ovo su savjeti za maksimalnu produktivnost britanske stručnjakinje za time management

Glas Istre: U 24 sata osmislili pobjedničku kampanju za udrugu BoliMe

Studentski.hr: Savjeti za maksimalnu produktivnost britanske stručnjakinje za time management

Večernji list: Ovo su savjeti za maksimalnu produktivnost britanske stručnjakinje za time management

Metro-portal.hr: Savjeti za maksimalnu produktivnost

Lider.media: Ovo su savjeti za maksimalnu produktivnost britanske stručnjakinje za time management

Poduzetnik.biz: Savjeti za maksimalnu produktivnost britanske stručnjakinje za time management

Telegram.hr: U ovih pet godina Telegram je osvojio svjetske nagrade i priznanja. Na ova smo najponosniji

Poslovni dnevnik: Lakoća kojom se velik broj ljudi međunarodno povezuje online je otkriće. No, tradicionalni offline događaji morat će se vratiti

Media-marketing.com: Ante Šalinović: Efikasnost u doba kolere… pardon, korone