Business.hr: Marketingaši prošle godine izgubili 700 milijuna kuna

DOTAKNULI DNO: Procjenjuje se da su oglašivači lani putem 34 marketinške agencije članice Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA) plasirali oko 25 posto manje novca nego 2008., što je bilo i razlogom otpuštanja oko 10 posto zaposlenika. Pad su ublažile podržnice velikih svjetskih agencija, koje će predvoditi očekivani lagani oporavak u drugoj polovici 2010.

Cijeli članak pročitajte ovdje.


Ostale objave

Lider: Podržite Smjernice i potpišite Deklaraciju

Mamager.hr: Lideri komunikacijskih agencija na HURA CEO Eventu u Rovinju raspravljali o budućnosti industrije

Media Kit: Dunja Ivana Ballon: “Kad imaš karakter i kontinuitet, publika to osjeti”

Itnovosti.com: Lideri komunikacijskih agencija na HURA CEO Eventu u Rovinju raspravljali o budućnosti industrije