Business.hr: Marketingaši prošle godine izgubili 700 milijuna kuna

DOTAKNULI DNO: Procjenjuje se da su oglašivači lani putem 34 marketinške agencije članice Hrvatske udruge reklamnih agencija (HURA) plasirali oko 25 posto manje novca nego 2008., što je bilo i razlogom otpuštanja oko 10 posto zaposlenika. Pad su ublažile podržnice velikih svjetskih agencija, koje će predvoditi očekivani lagani oporavak u drugoj polovici 2010.

Cijeli članak pročitajte ovdje.


Ostale objave

Profitiraj.hr: Objavljen novi sveučilišni marketinški udžbenik – prvi u 20 godina, a donosi baš sve što suvremeni profesionalci trebaju

After5.hr: Objavljen novi sveučilišni marketinški udžbenik – prvi u 20 godina, a donosi baš sve što suvremeni profesionalci trebaju

Mamager.hr: Objavljen novi sveučilišni marketinški udžbenik – prvi u 20 godina, a donosi baš sve što suvremeni profesionalci trebaju

Poduzetnik.biz: Novi sveučilišni marketinški udžbenik donosi sve što suvremeni profesionalci trebaju