Potrošački kod (HTV): Bavi se li u Hrvatskoj netko zaštitom potrošača?

Nedavno je australska udruga za zaštitu potrošača natjerala Coca-Colu da se ispriča potrošačima zbog lažnog reklamiranja.

U Velikoj Britaniji pak državni je ured odlučio zabranitireklamiranje nekih krema iz linije Nivea Visage koje djeluju protivstarenja kože jer zavaravaju potrošače. No, to nije jedina reklamakoja je dosad na Otoku zabranjena. Mi smo se zapitali bavi li se unas netko zaštitom potrošača od lažnog reklamiranja.


Ostale objave

After5.hr: Završena četvrta Woman.Comm konferencija – Što smo naučili?

Profitiraj.hr: Pridružite se žiriju natjecanja Effie Awards Croatia 2026 i odlučujte o najučinkovitijim marketinškim kampanjama

Netokracija.com: 11 godina, 100 susreta, 7000 članova. Kako je MMZG postigao dugovječnost?

Media Kit: Pridružite se žiriju natjecanja Effie Awards Croatia 2026 i odlučujte o najučinkovitijim marketinškim kampanjama