Agencija Ogilvy & Mather Amsterdam osvojila Grand Prix na IMC European Awards 2013
Nizozemska agencija Ogilvy & Mather Amsterdam i pogrebno osiguravajuće društvo DELA nagrađeni su Grand Prix-em za kampanju “Why wait until it’s too late”
Na europskoj renomiranoj dodjeli nagrada Integrated Marketing Communications European Awards 2013, koja se održala 29. studenog 2013. godine u Bruxellesu, nizozemska agencija Ogilvy & Mather Amsterdam i pogrebno osiguravajuće društvo DELA nagrađeni su Grand Prix-em za kampanju “Why wait until it’s too late” („Zašto čekati dok ne bude prekasno“). Ova interesantna kampanja bazirana je na uvidu da su najljepše riječi upućene ljudima nakon što preminu, čime je pružena prilika pojedincima da podijele tople riječi s voljenim osobama prije nego je prekasno.
Stroga selekcija definirana je od strane žirija sastavljenog od profesionalaca diljem Europe. Ukupno je bilo odabrano 45 pobjednika, unutar kojih je Velika Britanija odnijela najveći dio nagrada, njih čak 19, prateći je Nizozemska (10), Belgija (8), Češka Republika (4), Irska (3) i Španjolska (1).
Najistaknutiji pobjednici su BBDO (Belgija), Geometry Global (Velika Britanija), Ogilvy & Mather Amsterdam (Nizozemska) i Publicis Group (Irska) i to za “Ethias Neigborhood Fixers”, “Triumph Essence Launch at Selfridges”, “Why wait until it’s too late” i “When it rains it pours”, koji su pojedinačno osvojili čak po tri nagrade za svoje kampanje.
Ukratko o The Integrated Marketing Communications European Awards
Spomenuta dodjela nagrada otvorena je za nacionalne pobjednike devet zemalja članica istoimenog Vijeća Europe Integrated Marketing Communications Council of Europe(IMCC). Dodjela je vođena od strane The European Association of Communications Agencies (EACA), s asistencijom IMCC-a te potporom WARC-a i Adforum-a.
IMCC je jedan od pet vijeća EACA, čija misija je predstaviti agencije za integrirane marketinške komunikacije i agencijska društva u Europi. Djeluje kao centralna baza informacija industrije te pomaže u razvoju reputacije i profesionalizma branše diljem kontinenta. Glavni fokus je na najboljoj praksi, lobiranju i isticanju The IMC European Awards-a.