Agencije iz Europe podijeljene u mišljenjima o problemu privlačenja mladih talenata u industriju

Rezultati istraživanja kojim se htjelo ustanoviti pravo stanje o atraktivnosti marketinške industrije pokazuju izraženo ambivalentno stanje u Europi

CapturePrema najnovijem istraživanju koje je EACA provela među agencijama u Europi na temu privlačenja mladih talenata u marketinšku industriju, nešto manje od polovice agencija (42%) smatra pronalazak kvalitetnih kadrova za zapošljavanje velikim izazovom, dok gotovo isto toliko (38%) s time nema problema.

Rezultati istraživanja kojim se htjelo ustanoviti pravo stanje o atraktivnosti marketinške industrije pokazuju izraženo ambivalentno stanje u Europi, s mišljenjima koja se razlikuju ne samo među pojedinim zemljama, nego i profesijama unutar agencijskog biznisa. U istraživanju su sudjelovale agencije iz 22 zemlje od čega većina (68%) full-service agencija.

Njemačka je izdvojena kao zemlja u kojoj ispitanici smatraju da je pronalazak mladih i talentiranih članova radnog tima vrlo izazovan. Suprotno tome, zemlje u kojima to nije problem su Hrvatska, Portugal, Italija i Francuska.

Najveća je potražnja za strateškim planerima i digitalnim stručnjacima. U te dvije kategorije ispitanici su prijavili probleme u pronalasku kvalitetnih kadrova u omjeru 76% i 70%. Na drugom kraju skale, 57% ispitanika gotovo pa nema problema u zapošljavanju novih djelatnika u područjima medijskog planiranja, istraživanja i zakupa.

Prezentaciju s cjelovitim rezultatima istraživanja možete downloadati ovdje: EACA_Talent Survey 2013