Cannes Lions festival pokreće platformu The Work
The Work je jedinstvena digitalna platforma kojom se potiče kreativna izvrsnost, a rezultira boljim poslovanjem.
Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions najavio je pokretanje platforme The Work, novog digitalnog resursa čiji je cilj globalnoj kreativnoj komunikacijskoj industriji pružiti inteligentno rješenje potrebno za bolje poslovanje.
The Work je jedinstvena digitalna platforma koja nudi intuitivne načine pretraživanja preko 200.000 globalnih kreativnih projekata i popisa za reprodukciju radova pojedinih brendova i agencija. Ova baza podataka organizirana je inteligentno kako bi se tvrtkama omogućio pristup priznatim radovima iz industrije, a iste možete pretraživati putem brenda, agencije, geografskog položaja ili pojedinca.

Svaki od njih uokviren je podacima, kontekstom i uvidima, čineći The Work neprocjenjivom platformom koja će kreatorima i trgovcima omogućiti bolji rad kroz suradnju, istraživanje i ključno, sposobnost uvida u brief. Platforma digitalizira veliki broj kreativnih radova koje priznaje Cannes Lions, pretvarajući kreativnu povijest u moćan alat za informiranje o budućim odlukama.
The Work će biti službeno predstavljen na ovogodišnjem međunarodnom festivalu kreativnosti u Cannesu. Izrađen na temelju korisničkog uvida, uz data science i data engineering, njegova svrha je korisniku pružiti platformu gdje će moći pregledati kreativne radove te se informirati o budućim poslovnim rezultatima.
Kako bi povećali digitalnu izloženost djela izvan festivala, svatko tko sudjeluje ili ulazi u Cannes Lions 2018, dobit će besplatan pristup The Worku tijekom festivala i još mjesec dana nakon. Posebno uređena verzija proizvoda također će biti dostupna kao besplatna probna verzija za širu kreativnu zajednicu.