EACA: Što agencije trebaju znati o novoj ePrivacy regulaciji?
Kako bi olakšala poslovanje u svijetu tržišnog komuniciranja, EACA upozorava agencije na važne promjene, aktualne probleme i direktive iz industrije.
Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) na dnevnoj bazi zastupa interese agencija u industriji (mediji, brandovi, oglašavanje…) te utječe na regulative Europske Unije kako bi agencije poslovale što uspješnije i slobodnije.
Posljednje izvješće govori o problematici nove ePrivacy regulacije. Europski parlament dobio je mandat za početak pregovora s Komisijom i Vijećem EU, a upravo je stajalište Parlamenta problem za agencije. EACA navodi četiri ključna problema:
Problem 1: Gatekeeper browseri – Svi browseri bit će postavljeni na ‘privacy by default’ što znači da isključuju ‘third party tracking’, tj. cookie ne može doći od stranice koju ne posjećujemo.
Problem 2: Opada financiranje medija preko oglasa – Bez third party trackinga, gotovo da nema oglašavanja. A bez oglašavanja, nema velikog dijela financiranja za medije čime korisnici gube velik broj kvalitetnog sadržaja.
Problem 3: Prikupljanje podataka – Prikupljanje podataka može postati nemoguće ukoliko se uvede poseban pristanak korisnika.
Problem 4: Direktni marketing – Ukoliko korisnik treba dati pristanak za svaki oglas, direktni marketing, koji cilja na identificiranu ili neidentificiranu osobu, dolazi do problema jer treba odobrenje svaki put, pri svakom oglasu.
Više informacija o temi možete naći na linku.