EACA: Što agencije trebaju znati?

Kako bi im olakšala snalaženje u svijetu tržišnog komuniciranja, EACA upozorava agencije na važne promjene, aktualne probleme i direktive iz industrije.

Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) svakodnevno zastupa interese agencija, a kako bi osigurala njihovo slobodno i odgovorno poslovanje, djelovanje EACA-e usmjereno je prema svim relevantnim regulativama na razini Europske Unije.

S obzirom na to da se industrija oglašavanja suočava sa značajnim izazovima, počevši od oglašavanja alkoholnih pića, pa sve do problematike digitalnih prijevara, regulacije zaštite podataka i sl., u svojoj publikaciji EACA navodi ključne teme kako bi agencijama omogućila bolje razumijevanje industrije oglašavanja te im dovoljno rano skrenula pozornost na promjene kako bi za njih bile u potpunosti spremne.

Posljednje izvješće obuhvaća stajalište EACA-e u kontekstu posljednjeg prijedloga ePrivacy direktive, te se bavi pitanjem samoregulacije i profiliranja.

Više informacija pronađite u nastavku ili na linku: EACA-what an agency needs to know.pdf