Grey Entourage nova je digitalna agencija Grey Zagreb i Ide Pandur

Grey je globalno osvojio titulu agencije godine 2013. zahvaljujući stvaranju jedinstvene kreativne kulture te strateškom udruživanju s novim partnerima.

Dubravko i Ida - Gre#2CDA7DGrey je globalno osvojio titulu agencije godine 2013. zahvaljujući stvaranju jedinstvene kreativne kulture te strateškom udruživanju s novim partnerima. Agencija Grey Zagreb odlučila je krenuti istim stopama što podrazumijeva još snažnije usmjerenje prema digitalu. Partnera je našla u novoj agenciji Entourage koju je osnovala Ida Pandur, bivša potpredsjednica za vanjske odnose iSTUDIJA.

Grey Entourage novi je digitalni joint venture u Hrvatskoj kojim Grey Zagreb nadograđuje, na globalnoj razini već započetu, suradnju sa sestrinskom WPP digitalnom agencijom Possible. U posljednjih pet godina Grey Zagreb bilježi značajan rast zahvaljujući klijentima poput Vipnet, Opel, Erste banka, Allianz, INA, Diners, Chevrolet, P&G, Kraš, Labud te se pozicionirao u sam vrh kreativnih agencija na ovom tržištu. Uz uspjeh klijenata,  to potvrđuju i brojne osvojene nagrade: od Epica, IdejaX i MIXX nagrada do Grand Prix Effie. Uspjeh agencije leži u otvorenoj kreativnoj kulturi i agencijskom timu koji je svojom stručnošću, praćenju i postavljanju trendova …u mogućnosti odgovoriti na sve zahtjeve koje se pred njega postave. U svakodnevnom poslovanju vodimo se našom globalno definiranom agencijskom kulturom: one -agency one-team, što nam omogućuje da na projektima surađujemo s kolegama iz cijelog svijeta. Gledajući u budućnost, želja nam je kroz strateško partnerstvo s agencijom Entourage, Grey Zagreb pozicionirati kao digital HUB za regiju.

Greyu se od prosinca pridružila i agencija Entourage koju je osnovala Ida Pandur, a s ciljem značajnog iskoraka u područje digitala i otvaranja novih projekata i tržišta pri čemu će fokus biti na kombinaciji smart big data do kojih je danas više nego ikad moguće lako doći putem digitalnih kanala te stvaranju inspirirajućih priča na svim medijima – online i offline.

Ida Pandur počela je svoju karijeru 2009. godine pridružujući se tada novoosnovanoj agenciji za marketing na društvenim mrežama iSTUDIO kao druga zaposlenica. U četiri godine iSTUDIJU, Ida je radila na pozicijama social media marketing managera te potom i na poziciji potpredsjednice za vanjske odnose na kojoj je bila zadužena za upravljanjem odjelom od 20-ak osoba koji je bio zadužen za digitalne marketinške strategije, prodaju te upravljanje odnosima s klijentima koje su između ostalog uključivali: Jamnica, Jana, Juicy, Konzum, Zvijezda, Belje, Ledo, Pik, Jutarnji list, RTL, 24sata, Iskon, BIPA,  Klinika Svjetlost, HTZ, IRTA, Lego Duplo, Philips Lighting, Lufthansa, Hempel itd. Ida je također bila zadužena za PR i dio branding aktivnosti samog iSTUDIJA.

Kako i zašto je došlo do zajedničkog povezivanja Greya i Entouragea objašnjavaju Ida i Dubravko;

Dubravko:
Višegodišnja strategija Grey grupe je privlačenje stručnjaka i top talenata u svim područjima komunikacijskog businessa. Ida je netko koga već dulje vremena pratimo i koga smo detektirali kao partnera s kojim želimo napraviti digital footprint u regiji. Udruživanje kompanija je logičan strateški potez u ovim ekonomski turbulentnim vremenima i cilj je da takvim udruživanjem svaka od kompanija u partnerstvo donosi ono u čemu je najbolja. Upravo stoga će ovo partnerstvo Grey Entourage koji objedinjuje globalni know-how i alate koje razvijaju Grey/Possible i  lokalnu ekspertizu baziranu na dubinskom poznavanju digital potencijala, našim klijentima osigurati još snažnije tržišne pozicije i dodanu vrijednost njihovim brendovima.

Ida:
Grey je svojevrsna marketinška meka, globalna agencija iz New Yorka sa visokim standardima, jakom reputacijom i modernim pristupom koji je rezultirao time da je proglašen agencijom godine. Kada su mi se javili i ponudili suradnju, navodeći koje bi stvari htjeli unaprijediti kako priča bila još jača, vidjela sam izvrstan potencijal u kreiranju zajedničke priče. Grey razumije savršeno offline marketing i sve aspekte poslovanja, ali razumije isto tako i koliko je bitan digital koji je pak moje područje. Spajanjem te dvije strane shvatili smo da možemo ponuditi kompletnu 360 priču marketinga, ali i razvoja poslovanja kombinacijom svih aktivnosti te donijeti klijentima u Hrvatskoj, ali i izvan dodanu vrijednost za njihov novac.