Međunarodne medijske agencije pozivaju na dijalog oglašivača i auditora u svrhu izgradnje odnosa utemeljenog na povjerenju

Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) u svom novom izvješću, pod nazivom "Auditing: Contract Compliance & Media Benchmarking - Rebuilding Trust“ sugerira kako izgraditi poslovni odnos utemeljen na povjerenju.

Medijske agencije vjeruju kako bi se povjerenje između agencija, oglašivača i auditora moglo značajno poboljšati zajedničkim rješavanjem specifičnih područja potencijalne zabrinutosti u praksi auditorstva, kao što su povjerljivost podataka, profesionalni standardi i potencijalni sukobi interesa. Izvješće EACA-e navodi izazove i konstruktivno predlaže plan djelovanja s namjerom da pomaže jačanju povjerenja unutar trodijelnog odnosa.

Dominic Lyle, generalni direktor EACA-e, ističe kako medijske agencije gledaju na auditing i medijski benchmarking kao potencijalno pozitivan način za dokazivanje usklađenosti i dokazivanje isporuke jakih medijskih vrijednosti svojim klijentima. Unatoč tome, kako bi taj proces bio djelotvoran, agencije moraju biti potpuno uvjerene da uključene tvrtke mogu djelovati kao doista neutralni arbitri, uz poštivanje najviših profesionalnih standarda.

Izvješće je rezultat šestomjesečnog procesa tijekom kojeg je EACA vodila telefonske i licem u lice razgovore i intervjue s velikim brojem agencija, oglašavača, auditora i medijskih benchmarkova. Intervjui su bili povjerljivi i svi su bili sažeti u kolektivni sažetak pri čemu nije dodijeljena ni jedna pojedinačna osoba, tvrtka ili organizacija.

EACA-in izvještaj u potpunosti možete pročitati ovdje: EACA-MEDIA-AUDITING-REPORT-FINAL.pdf.