Najavljen EACA Evolution Lab 2017

Evolution Lab 2017 okupit će sudionike iz cijele industrije tržišnog komuniciranja kako bi raspravljali o budućnosti advertisinga u vremenu umjetne inteligencije.

Mogu li agencije za tržišno komuniciranje umjetnom inteligencijom unaprijediti svoju kreativu, medijsko planiranje i strategiju? Agencije i njihovi partneri okupit će se 17. listopada u Bruxellesu na debati o tome kako agencije mogu predvoditi proces i okoristiti se spajanjem umjetne inteligencije i advertisinga.

Konferencija će biti podijeljena u tri dijela te će svaki obrađivati različite međusobno povezane teme: kako će umjetna inteligencija promijeniti industriju tržišnog komuniciranja, kako se agencije mogu prilagoditi i provoditi te promjene te kako riješiti izazove odnedavno suvišnih poslovnih pozicija i etike data-driven advertisinga.

EvoLab organizira Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA).

Više o konferenciji možete pronaći na: eaca.eu/evolab2017.