Povratak u školske klupe uz novu sezonu akademije HOWtoWOW

Radionice šestog izdanja pokrivaju široki spektar industrije tržišnog komuniciranja, od digitala i kreative pa sve do strateškog djelovanja, accountinga i PR-a.

Akademija HOWtoWOW prošlu školsku godinu završila je kao pravi odlikaš. Naime, polaznici su joj dodijelili ocjenu odličan i posebno nahvalili stručnost, simpatičnost i pristupačnost polaznika. Vrijedna i aktualna znanja dijelit će se i u novoj sezoni, a školska godina počinje u rujnu i uključivat će sveukupno sedam radionica. Pri tome je pripremljeno ponešto za svakoga, ovisno o interesima i specijalizaciji.

Jesen počinje uz otkrivanje skrivenih kodova kreativnosti i trening Ravida Kuperberga iz Mindscapesa, a radionica je savršena za sve kreativce koji su u pohodu na lavove i ostale prestižne zvijeri. Strateški pristup dizajnu i kreativi obilježit će studeni uz uvide koje će s polaznicima podijeliti Gill Thomas, koja jednako dobro govori i jezikom dizajna i jezikom strategije. Kvalitetu radionice potvrđuje i činjenica da je njezina voditeljica karijeru započela u prestižnom Pentagramu i nagrađivanoj agenciji The Partners.

Digitalci će u prosincu saznati zanimljive trikove i tehnike kojima mogu značajno ubrzati rad web stranca kroz radionicu nagrađivanog konzultanta i front-end arhitekta Harryja Robertsa. Za inovacije u digitalnom svijetu pobrinut će se Matthijs Leendertse i Jon Biggs iz MediaMonka. Ako ste se ikada zapitali je li istinska inovacija stvar trenutačne inspiracije ili pažljivo vođen proces, odgovor znaju dečki iz vodeće digitalne agencije, a polaznici će saznati i kako nastaviti s vrhunskim rezultatima kampanje i nakon početne inspiracije i realizacije.

U prošloj sezoni održao je radionicu disruptivnog poslovanja na kojoj nije bilo stolice viška, a ove godine vraća se kako bi polaznicima pokazao kako održati odličnu prezentaciju i zavladati svakom pozornicom. Mark Shayler održao je predavanje i na ovogodišnjim Danima komunikacija, a njegova radionica namijenjena je svima koji imaju nešto za reći, u maniri vrhunskog govornika. U znanstvene vode odvest će vas Paul Arnold kroz primjenu bihevioralne ekonomije i neuroznanosti u komunikaciji i poslovanju. Posljednju radionicu u nizu održat će David Meikle u ožujku, koja je savršena za sve agencijske direktore i menadžere koji žele izbrusiti svoje pregovaračke vještine.

Prijave su službeno otvorene za sve radionice, a posebna ponuda kotizacija dostupna je za agencije članice HURA-e, klijente članica HURA-e i studente. Više informacija o predavačima i radionicama dostupno je na novim i redizajniranim službenim stranicama akademije HOWtoWOW www.hura.hr/howtowow.